byd

11.
17.
07:59
Ezért nem sikerül bebikázni a 2025-ös elektromos autó piacot

Ezért nem sikerül bebikázni a 2025-ös elektromos autó piacot

Az akkumulátoros elektromos járművek piaci részesedésének csökkenése 2025-ben nagy valószínűséggel sokkal bonyolultabbá teszi az EU számára a szén-dioxid-kibocsátási célok elérését, tekintve, hogy a BEV-piaci részesedés és az értékesítése növelése szorosan kapcsolódik az előírt értékek betartásához.

Szerző(k): Kiffer Anna
11.
15.
17:07
Mennyei mannát ígér ennek a városnak Lázár János

Mennyei mannát ígér ennek a városnak Lázár János

Európa harminc legnagyobb ipari centruma közé kerül ez a magyar város, ha minden valóra válik, amit a miniszter ígér.

Szerző(k): Economx
11.
14.
06:02
A kínaiak már a spájzban vannak és az elnök végső döntésére várnak

A kínaiak már a spájzban vannak és az elnök végső döntésére várnak

A világ vezető akkumulátorgyártója fontolóra vette, hogy az Egyesült Államokban épít üzemet. Egy feltétellel.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
13.
20:08
Nagypapa oroszul, apa angolul tanult, az unoka kínaira váltott

Nagypapa oroszul, apa angolul tanult, az unoka kínaira váltott

Egyre népszerűbb a kínai nyelv Szegeden. Az ázsiai közösség is egyre nagyobb, miután a BYD is ide települ.

Szerző(k): Z. B.
11.
08.
19:35
Felkapták a vizet a kínaiak, Magyarországra költözhet a BYD európai központja

Felkapták a vizet a kínaiak, Magyarországra költözhet a BYD európai központja

A héten léptek életbe az EU-ban a kínai elektromos autókra kivetett vámok, a BYD ezért fontolóra vette a Reuters értesülései szerint, hogy Európa nagy részén leállítja a termelést és költséghatékonysági okokból Magyarországra költözteti európai központját.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
06.
09:03
Beszakadt a magyar ipar az ősz elejére

Beszakadt a magyar ipar az ősz elejére

Folytatódik a vesszőfutás, a magyar gazdaság meghatározó ágazatai, a járműgyártás és az akkumulátorgyártás visszaesése miatt a hazai ipar szeptemberben 7,2 százalékkal kisebb teljesítményre volt képes, mint egy évvel korábban.

Szerző(k): T. E.
11.
04.
12:54
Tömegével veszi fel a dolgozókat a Szegeden építkező autógyár

Tömegével veszi fel a dolgozókat a Szegeden építkező autógyár

Alig két hónap alatt csaknem 200 ezerrel bővítette a foglalkoztatottak számát a kínai BYD, amely nemcsak autógyárat épít nálunk, hanem az európai központját is Magyarországra hozhatja Hollandiából.

Szerző(k): T. E.
11.
02.
06:10
Az európai járműipar beszűkülését kockáztatja az uniós célkitűzés

Az európai járműipar beszűkülését kockáztatja az uniós célkitűzés

Nem lehet zöld átállásról beszélni megfelelő töltési infrastruktúra és megfizethető alapanyagok híján, nyilatkozta a BMW kormányzati ügyekért és üzleti kommunikációjáért felelős szóvivője az Economxnak. Ezen felül az EU szubvencióellenes intézkedései a kínai elektromos járművek ellen oda vezetnek, hogy a BMW-csoport magasabb importvámokat fizet, mint egyes kínai gyártók. A vállalat általános állaspontja szerint az Európai Unió irrealisztikus, karbonsemlegességet célzó előírásai tovább nehezítik az európai gyártók dolgát, akiknek mindeközben az olcsó kínai konkurenciával is fel kell venni a versenyt a hazai piacokon.

Szerző(k): Balatoni Lilla
10.
31.
20:39
BYD vs Tesla: megelőzte a kínai óriás az Elon Musk vezette céget

BYD vs Tesla: megelőzte a kínai óriás az Elon Musk vezette céget

Ugrásszerűen megnőttek a kínai elektromos autógyártó óriás, a BYD negyedéves bevételei, ami egyúttal azt is jelenti, hogy e téren megelőzte nagy amerikai riválisát, a Teslát.

Szerző(k): H. A.
10.
31.
07:34
Életbe lépnek a kínai büntetővámok, mutatjuk hogy jutott idáig az EU

Életbe lépnek a kínai büntetővámok, mutatjuk hogy jutott idáig az EU

Az összefoglalónkban tisztázzuk az október végén életbelépő, elektromos járművekre bevezetett uniós vámok részleteit és hogy miért döntöttek a tarifák bevezetéséről az európai döntéshozók.

Szerző(k): Gulyas Ábel