Már csak a cégek háromnegyede nyújt béren kívüli juttatást a dolgozóiknak. Az OTP felméréséből kiderült: nem pusztán a gazdasági helyzet, a változó adózási környezet, de a termékek jogi szabályozatlansága is a piac szűkülését okozta.
Szerző(k): Nagy László NándorA kormány a Szép-kártya és az Erzsébet utalvány ügyében győzködi Brüsszelt – a tárgyalások még folynak. Mint ismert az Európai Bizottság vizsgálatot indított a két cafeteria elem ügyében, s ha a magyar kormány nem puhít a feltételeken, ez ügyben is megindulhat a kötelezettségszegési eljárás Magyarország ellen, az NGM helyzetértékelése szerint is.
Szerző(k): Papp ZsoltBekérették a párizsi magyar nagykövetet az étkezési utalványok ügyében. Az Európai Bizottság is válaszokat vár.
Szerző(k): MTIA Szép-kártya és Erzsébet-utalvány, a plázastop és a készülő trafiktörvény egyes pontjai is kiüthetik a biztosítékot Brüsszelben - írja az Index. A nemzetgazdasági tárca által a kormánynak készített, a portál birtokába jutott jelentés szerint az Erzsébet az unió szerint állami monopóliumot jelent. Az NGM öt forgatókönyvet készített a megszüntetéstől a kártya megvédéséig, ám dohány- és plázaügyben várhatóan engedni fogunk.
Szerző(k): NAPIA nemzetközi áruházláncok közül elsőként a Tesco 176 hiper- és szupermarketében lehet fizetni Erzsébet-utalvánnyal, miután az áruházlánc megállapodott a Nemzeti Üdülési Szolgálattal. Korábban egyetlen nemzetközi lánc sem volt elfogadóhely.
Szerző(k): NAPI, MTIHa a vállalatok élnek a cafeteria-szabályozás által nyújtott lehetőséggel, sok munkavállaló kaphat magánrendelőkben vagy akár állami kórházakban magánbiztosítói alapon ellátást. Kérdés, hány biztosító tud kínálni a vállalatok számára megfelelő áron megfelelő termékeket.
Szerző(k): Lajkó ÉvaLényegében az év végére várt plasztikszámot bocsátották ki az első negyedév végére a Széchenyi Pihenőkártyából a programban részt vevő bankok.
Szerző(k): Nagy László NándorAz Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - írja a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá.
Szerző(k): MTI-EcoMár 250 ezer SZÉP kártyával rendelkeznek a munkavállalók; ám a SZÉP-kártya használói számára egyre bosszantóbb, hogy a kibocsátó bankok nehezen állapodnak meg egymással a kölcsönös elfogadásról - írja a Világgazdaság.
Szerző(k): MTI-Eco