A robotokkal olykor már elégedettebbek az ügyfelek, mint a hús-vér ügyfélszolgálattal, és az utóbbi időszakban a chatbotok mellett a céges belső kommunikációt digitalizáló megoldások is jelentősen felértékelődtek. A vonat már fütyült, ott vagyunk a peronon, de azért izgulok, hogy helyjegyünk is lesz-e – jellemezte a forrásban lévő piacot és egyúttal a Talk-A-Bot helyzetét is a cég ügyvezetője. Deliága Ákost kérdeztük.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA CHEQ - a Talk-A-Bot magyar fejlesztésű vállalati belső kommunikációs platforja - felkerült a Microsoft AppSoure kínáltába, így világszerte elérhetővé vált.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz első hazai chatbot ügynökség több lengyelországi sikert is bezsebelt az utóbbi hónapokban: a Talk-A-Bot startupként kapott megbízásokat az áramszektorban és az egészségügyi ügyfélszolgátlaban.
Szerző(k): Szabó M. IstvánKiirtanak egy sor alig használt funkciót a Facebook-féle üzenetküldő applikációból.
Szerző(k): Szabó DánielA DayOne Capital és a PortfLion komolyan hisz a magyar startupban, amely eddig a Rakuten akcelerátor programban bizonyított.
Szerző(k): Herman BernadettJelentősen növelné magyarországi elérését az eBay, ám ehhez szükség van arra is, hogy a magyar cégek jobban kihasználják a lehetőségeiket – mondta a Napi.hu-nak adott interjújában Ilya Kretov, a cég feltörekvő európai országokért és Oroszországért felelős országigazgatója, aki egy közeljövőbeli magyarországi beruházást sem zárt ki.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanImmár nem a valóságtól elrugaszkodott gondolat az, hogy chatet ne csak a barátainkkal való beszélgetésre használjuk, hanem ezen keresztül diktáljuk be az óraállást a közműszolgáltatónak, ott kérjünk recepttippeket, vagy akár fizessünk is általa. Egy magyar cég, a Talk-A-Bot éppen ezzel foglalkozik, így a vállalat alapítóival beszélgettünk a technológia lehetőségeiről és a várható jövőről, amikor a hűtőnk a chaten ír ránk, hogy elfogyott a narancslé.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA mesterséges intelligenciák és chatbotok (beszélgető robotok) piacán terjeszkedik a Magyarországon alapított, de 10 év alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtt LogMeIn, amely felvásárolta a digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyElindult oldalunk új szolgáltatása, a chatbot. Próbálja ki Ön is!
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan