Számos vállalat felfüggesztette vagy korlátozta termelést Ukrajnában az orosz invázió miatt - írja a CNN.
Szerző(k): Szász PéterA Coca-Cola vezérigazgatója, James Quincey arra figyelmeztetett, hogy a fogyasztók már nem sokáig hajlandók magasabb árakat fizetni. A drágulás egy része természetes folyamatok eredménye volt: emelkedett az alapanyagok és a szállítás ára, de nőttek a bérköltségek is, amik megjelentek a termékeknél. Viszont sok cég megengedhette magának, hogy a profitmarzs növelése érdekében növelje az árakat. Quincey szerint már kezd betelni a pohár a vásárolóknál.
Szerző(k): Szabó DánielA Coca-Cola megkezdte a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását. A világcég 2021 októberében 30 százalékos részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffè Vergnano vállalatban.
Szerző(k): Molnár CsabaEgy széles körben használt rövidítés miatt bukott el egy pert a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a Hell Energy Magyarország Kft.-vel szemben - írja a hvg.hu.
Szerző(k): Szász PéterA The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását: a papírpalack prototípusát. A kísérleti csomagolást itthon a Kifli.hu-val közösen tesztelte a gyártó, a tapasztalatok alapján még fejlesztik a terméket, de az itthon is népszerű papírpalack hamarosan a boltokba kerülhet.
Szerző(k): Szabó DánielVállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. 2030-ig 25 százalékkal, a következő évtizedben pedig további 50 százalékkal csökkentik az üvegházhatású gázokból keletkező közvetlen és közvetett kibocsátást a teljes értékláncon belül - közölte a vállalat.
Szerző(k): Szász PéterA világkereskedelmet megbénító konténerhiányt szokatlan módszerrel enyhítené a Coca-Cola: három ömlesztettáru-szállító hajót bérelt, hogy segítse saját globális nyersanyagellátását. A konténerszállítás alternatíváit nem csak az üdítőital-gyártó, de olyan cégek is keresik mint az Ikea vagy a Wallmart - írja a FleetMon.
Szerző(k): Szász PéterA PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.
Szerző(k): Szabó DánielÖtször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.
Szerző(k): Szabó Dániel