coca-cola

03.
08.
19:43
Oroszországgal kapcsolatos álláspontjuk alapján listázza a cégeket egy Yale-professzor

Oroszországgal kapcsolatos álláspontjuk alapján listázza a cégeket egy Yale-professzor

Jeffrey Sonnenfeld listákat állított össze kutatócsoportjával, melyen a vállalatok az alapján vannak feltüntetve, hogy az orosz-ukrán háború ellenére továbbra is Oroszországban maradtak-e. A cégek igyekeznek elkerülni, hogy a „szégyenlistára” kerüljenek, és mindent megtesznek azért, hogy a pozitív szereplők között lehessenek.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
02.
24.
14:25
Sorra állnak le az ukrán üzemek: Carlsberg, Coca-Cola, Mondelez

Sorra állnak le az ukrán üzemek: Carlsberg, Coca-Cola, Mondelez

Számos vállalat felfüggesztette vagy korlátozta termelést Ukrajnában az orosz invázió miatt - írja a CNN.

Szerző(k): Szász Péter
02.
13.
09:21
Már a Coca-Cola szerint is tarthatatlan a drágulás

Már a Coca-Cola szerint is tarthatatlan a drágulás

A Coca-Cola vezérigazgatója, James Quincey arra figyelmeztetett, hogy a fogyasztók már nem sokáig hajlandók magasabb árakat fizetni. A drágulás egy része természetes folyamatok eredménye volt: emelkedett az alapanyagok és a szállítás ára, de nőttek a bérköltségek is, amik megjelentek a termékeknél. Viszont sok cég megengedhette magának, hogy a profitmarzs növelése érdekében növelje az árakat. Quincey szerint már kezd betelni a pohár a vásárolóknál.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
12.
12:49
Megérkezett a Coca-Cola nagy dobása, elsők között Magyarországra

Megérkezett a Coca-Cola nagy dobása, elsők között Magyarországra

A Coca-Cola megkezdte a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását. A világcég 2021 októberében 30 százalékos részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffè Vergnano vállalatban.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
07.
15:16
Beperelte a Hell a Coca-Colát és nyert

Beperelte a Hell a Coca-Colát és nyert

Egy széles körben használt rövidítés miatt bukott el egy pert a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a Hell Energy Magyarország Kft.-vel szemben - írja a hvg.hu.

Szerző(k): Szász Péter
10.
14.
15:09
Eredményesen tesztelték a Coca-Cola innovatív papírpalackját

Eredményesen tesztelték a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását: a papírpalack prototípusát. A kísérleti csomagolást itthon a Kifli.hu-val közösen tesztelte a gyártó, a tapasztalatok alapján még fejlesztik a terméket, de az itthon is népszerű papírpalack hamarosan a boltokba kerülhet.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
12.
21:37
Karbonsemlegességre tett vállalást a Coca-Cola

Karbonsemlegességre tett vállalást a Coca-Cola

Vállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. 2030-ig 25 százalékkal, a következő évtizedben pedig további 50 százalékkal csökkentik az üvegházhatású gázokból keletkező közvetlen és közvetett kibocsátást a teljes értékláncon belül - közölte a vállalat.

Szerző(k): Szász Péter
10.
12.
14:27
Trükkhöz folyamodik a Coca-Cola és több más nagyvállalat

Trükkhöz folyamodik a Coca-Cola és több más nagyvállalat

A világkereskedelmet megbénító konténerhiányt szokatlan módszerrel enyhítené a Coca-Cola: három ömlesztettáru-szállító hajót bérelt, hogy segítse saját globális nyersanyagellátását. A konténerszállítás alternatíváit nem csak az üdítőital-gyártó, de olyan cégek is keresik mint az Ikea vagy a Wallmart - írja a FleetMon.

Szerző(k): Szász Péter
10.
06.
07:42
A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel

Céges ajándékdobozok segítenek a halmozottan hátrányos helyzetűeknek (x)

Többszázezer ajándékdobozának révén az egyik legismertebb társadalmi vállalkozássá nőtte ki magát itthon a Fuit of Care