Szépen alakult az idei év az üdítőital gyártó számára, amely nem csak az élénkülő fogyasztói környezetnek, hanem a vállalat újabb-és újabb marketingakcióinak is köszönhető - mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója (képünkön). Az interjúból az is kiderül, hogy miért mentek össze a kólás palackok.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsökkent a Coca-Cola negyedéves profitja, főleg a költségcsökkentésekkel kapcsolatos egyszeri tételek miatt, de gyengítette a cég eredményét az erős dollár is.
Szerző(k): MTI-EcoPénteken a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) két főszponzora, a Coca-Cola és a McDonald\'s felszólította Sepp Blattert, a szövetség elnökét, hogy mondjon le, mert minden nappal csak árt a futball presztízsének és jó hírnevének. Jelenlétével csak akadályozza az átfogó és sürgős reformokat - írta az Index.
Szerző(k): EconomxÉves összevetésben húsz százalékkal emelkedett a Coca-Cola profitja az idei második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz képest. A cég azt közölte, hogy az Észak-Amerikában végrehajtott áremelés ellensúlyozta az erős dollárt, ami miatt csökkent a tengerentúli eladások értéke.
Szerző(k): MTI-EcoNiklós László személyében új, magyar vezető irányítja a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t, az üdítőipari világcég hazai leányvállalatát.
Szerző(k): EconomxBudapesti gyárának bezárásával, a hazai termelés felszámolásával, a nagykereskedelemre történő fókuszálással javított árbevételén a Pepsi magyar érdekeltsége, a FÁÜ Zrt. 2014-ben. Elbocsátásokra is sor került, de a nagy rivális Coca-Cola szintén kevesebb embert foglalkoztat a tavalyelőttihez képest.
Szerző(k): Ádám ViktorA Coca-Cola HBC Magyarország összesen több mint 439 millió liter terméket értékesített, és több mint 58 ezer vevőpartnerét szolgálta ki a múlt évben - közölte a cég az MTI-vel.
Szerző(k): MTI-EcoA Coca-Cola még elemzi azt az új helyzetet, amit az automaták kötelező regisztrációja és online adóhatósági bekötése teremt, de az automatáikról nem mondanának le.
Szerző(k): Index.huAz amerikai Coca-Cola vállalat nettó profitja 55 százalékkal esett éves alapon számolva 2014 utolsó negyedévében. A nettó nyereség 770 millió dollár lett az egy évvel korábbi azonos időszak 1,7 milliárd dollárjához képest.
Szerző(k): MTI-Eco, Economx