A világkereskedelmet megbénító konténerhiányt szokatlan módszerrel enyhítené a Coca-Cola: három ömlesztettáru-szállító hajót bérelt, hogy segítse saját globális nyersanyagellátását. A konténerszállítás alternatíváit nem csak az üdítőital-gyártó, de olyan cégek is keresik mint az Ikea vagy a Wallmart - írja a FleetMon.
Szerző(k): Szász PéterA PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.
Szerző(k): Szabó DánielÖtször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.
Szerző(k): Szabó DánielA Coca-Cola érzékeny búcsút vesz a műanyag poharaktól, mind egy szálig papírpohárra cseréli azokat, ami évi több millióval kevesebb eldobott műanyag tárgyat jelent. Az új poharak csinos külsőt kapnak.
Szerző(k): Komócsin SándorSikeresen zárult a Hulladékmentes Tisza program, amelyet a Tiszai PET Kupa, az Országos Vízügyi Főigazgatóság és a The Coca-Cola Foundation - a Coca-Cola globális alapítványa - indított útjára 2019-ben, a háromoldalú összefogásnak köszönhetően 80 tonna hulladékot távolítottak el a Tiszából és árteréből - közölte a Tiszai PET Kupa pénteken az MTI-vel.
Szerző(k): Szabó DánielÚj ügyvezető kezdi meg a munkát szeptembertől a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál - jelentette be a vállalat. Sonia Dimogli Görögországból, regionális marketing területről érkezik.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.
Szerző(k): Szabó DánielA vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a Coca-Cola a második negyedévben, részben az üdítőitalok iránti kereslet megugrásának köszönhetően, miután a fogyasztók elkezdtek visszatérni korábbi szokásaikhoz világszerte - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaMagyarországon teszteli egyik új fejlesztését, az újrahaszosítható papírpalackot a Coca-Cola – jelentették be a cég képviselői. Kerekes Péter, a The Coca-Cola Company magyarországi ügyvezetője jelentős csomagolástechnológiai fejlesztésnek nevezte a papírpalackot, amelyet a dán Paper Bottle Company (Paboco) közreműködésével fejlesztettek.
Szerző(k): Szász Péter