A 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.
Szerző(k): Szász PéterMi jön a teknősbéka orrából szívószálat kihúzós videó után? Miért nem jó, ha az ügyvezető úgy ébred, hogy tenni kell valamit, „mert az olajnak vége”? És miben jár a Vöslauer máris a Coca-Cola előtt? Erről is kérdeztük Szücs-Winkler Róbert fenntarthatósági specialistát.
Szerző(k): Szabó M. IstvánMegújította a kormány a stratégiai együttműködési megállapodást a Coca-Cola magyarországi vállalatával. A cég 30 milliárdos fejlesztést vállalt a következő évekre.
Szerző(k): Domokos ErikaA magyar fogyasztók próbálhatják ki először a Coca-Cola papírpalackját, amit a cég a dán Pabocóval fejlesztett ki tavaly.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Lengyelországban az év elejétől bevezetett cukoradó olyan drágulást okozott, amire válaszul a McDonald's kivette az egyik promóciós csomagjának választható italai közül a hagyományos üdítőitalokat. Ezzel egyben az egészséges étkezést is propagálni akarják.
Szerző(k): Barabás JúliaKözel 300 millió forint értékű beruházással bővítette ásványvízpalackozó kapacitását zalaszentgróti üzemében a Coca-Cola HBC Magyarország. A nemrég befejezett beruházás a kapacitás növelése mellett hozzájárul a zalaszentgróti üzem gazdaságosabb működéséhez és állítólag a vállalat fenntarthatósági törekvéseit is szolgálja - írja közleményében a cég.
Szerző(k): Szabó DánielA Coca-Cola Company, a világ legnagyobb üdítőket gyártó és forgalmazó vállalata megszünteti a márka portfóliájának felét - írja az Index a CNN alapján.
Szerző(k): Szabó DánielTavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaCsökkent a Coca-Cola bevétele és profitja az idei második negyedévben.
Szerző(k): Szepesi Anita