A Coca Cola meglehetősen sajátos ízpolitikát követ évek óta. Ehhez most a korábban felvásárolt Costa kávézóláncot is felhasználják. Az első visszajelzések nem olyanok, amilyenre számítottak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA Coca-Cola HBC magyarországi vállalata az európai országok között az elsők között dobja piacra a Costa kávé több, otthoni, elviteles és munkahelyi fogyasztásra fejlesztett termékújdonságait - jelentette be a cég.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA vártnál jobban sikerült a Coca-Cola első negyedéve, de a folyó negyedévre nézve súlyos csapást jelent, hogy a koronavírus-járvány miatt zárva tartanak a vállalat bevételeinek mintegy felét biztosító éttermek, színházak és egyéb intézmények - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA figyelemfelhívás, az üzenet átadása és nyomatékosítása fontos - ezért ikonikus cégek önszántukból olyat tettek, amit amúgy, "békeidőben" a brand és a márkaidentitás rombolásának tartanának. Most jó ügyet szolgál.
Szerző(k): Szabó M. IstvánTizenhárom százalékkal csökkentette az alumínium italdobozok súlyát a Coca-Cola Magyarország, az országban gyártott és 19 országban forgalmazott dobozos üdítőitalok csomagolásához a cég 2020-tól éves szinten mintegy 170 tonnával kevesebb alumíniumot használ fel, csökkentve a gyártás és a szállítás során fellépő környezeti terhelést - közölte az MTI-vel a társaság.
Szerző(k): Szabó DánielA vártnál nagyobb bevételt ért el a Coca-Cola a negyedik negyedévben, köszönhetően annak, hogy Észak-Amerikában és a feltörekvő piacokon nőtt a kereslet a szénsavas üdítőitalok, a jeges teák és kávék iránt - írta az MTI a Reutersre hivatkozva.
Szerző(k): Domokos ErikaIsmét 4 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát a Coca-Cola Magyarország, változik az ismert palackok alakja is.
Szerző(k): Rácz GergőMár a második éve, hogy a Coca-Cola, a Nestlé, valamint a PepsiCo világmárkák számítanak a legnagyobb, műanyaggal szennyező cégeknek globálisan - írja a hvg.hu a Break Free From Plastic nevű nemzetközi mozgalom adatai nyomán.
Szerző(k): Szász PéterNövelte forgalmát és nyereségét az elmúlt negyedévben a Coca-Cola a cukormentes italok, valamint a tea és kávétermékek növekvő értékesítésének köszönhetően - írja az MTI.
Szerző(k): Rácz Gergő