A Napi.hu értesülése szerint a Continental egy több száz munkahelyet teremtő autótechnikai gyártósor felépítését helyezte kilátásba veszprémi üzemében, ám végül mégis leállította a projekt tervezését és úgy döntött, inkább belgiumi egységéhez viszi a beruházást. Az ok: a társaság biztonságosabbnak látja a termelést Nyugat-Európában, mint Magyarországon.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA nyersanyagárak emelkedése ellenére jelentősen emelkedett a Continental árbevétele és nyeresége az első háromnegyed évben.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanTöbben rosszul lettek pénteken a Continental Hungaria Kft. makói gumigyárában, ahol a kazánnál belélegzett forró levegő elmondásuk szerint fájdalmat okoz - értesült a Délmagyar.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA német autóipart gyötrő dízelbotrány és kartellgyanú ellenére az idén bevétele jelentős emelkedésére számít a Continental.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanÖnvezető robottaxi technológia kifejlesztésén dolgozik a német autóipari alkatrész és berendezés beszállító konszern, a Continental - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNem tesz le a dízelmotor fejlesztéséről a német Continental autóipari alkatrész-beszállító konszern. Wolfgang Schäfer pénzügyi igazgató a Reuters hírügynökségnek adott interjúban hangsúlyozta, hogy a modern dízelmotorok meg tudnak felelni az emissziós követelményeknek és így ígéretes technológiai alternatívát jelentenek.
Szerző(k): Papp ZsoltMagyarország az elmúlt hét évben részben az autóiparnak köszönhetően vált Európa sereghajtójából éllovassá, így az ország már nem a probléma, hanem a megoldás - mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a Nemzeti Befektetési Ügynökség (Hipa) konferenciáján.
Szerző(k): Szász PéterVegyesen alakult tavaly a dohánypiac szereplőinek éve: míg egyes cégek jelentősen növelni tudták profitjukat, addig mások veszteségnövekedést voltak kénytelenek elkönyvelni - derül ki a Világgazdaság szerdai számában megjelent ágazati összeállításból.
Szerző(k): MTIA munkaerőhiány miatt már nem csak a diplomásokért, hanem a kétkezi dolgozókért is éles küzdelem zajlik a magyarországi autóiparban - miközben a régiós országok cégei is megkezdték a hazai dolgozók elszipkázását. Nyitott kérdés, hogy mit tűrnek majd és mit nem a multik nyugati központjaiban. Eközben a kkv-k hátrányba kerülhetnek.
Szerző(k): K. Kiss Gergely