Több lépcsőben drágultak idén az alkatrész-árak és a márkaszervizek óradíjai, leginkább a gyenge forint miatt. Az egyik legnagyobb kereskedőcég szerint nekik az életben maradáshoz is át kellett írni az árcédulákat - tudta meg a vezess.hu
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Dacia eredetileg nem akarta a magyar piacon forgalmazni a villanyautóját, most kiderült, hogy mégis. Kérdések azért még vannak, például az ár.
Szerző(k): Csernátony CsabaIsmét kényszerszabadságra küldi 1100 dolgozóját júniusban a francia Renault tulajdonában levő romániai Dacia gépkocsigyár, mivel az alacsony megrendelések miatt nem tudja foglalkoztatni valamennyi alkalmazottját – írja az MTI a román közszolgálati rádió nyomán.
Szerző(k): Szász PéterEgyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász PéterElkezdődött a Kárpátok romániai vonulatát átszelő első, a Nagyszeben-Pitesti nyomvonalon haladó autópálya építése - írta az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaA használtautó-behozatal enyhe csökkenése és az újautó-piac 15,6 százalékos növekedése ellenére még mindig öregszik a magyar autópark.
Szerző(k): Szász PéterBemutatták az új Renault Capturt, amelynek elődjéből 2019-ben több mint 2000 darab fogyott Magyarországon, ezzel pedig a negyedik legkedveltebb városi terepjáró volt a Suzuki Vitara, a Dacia Duster és a Ford Kuga mögött.
Szerző(k): Szász PéterFurcsa helyzetet teremt a használtautó-piacon a nagycsaládos kedvezmény. Az még nem meglepő, hogy a Dacia Lodgy három gyerekkel most olcsóbb újonnan, mint 3-4 évesen, az viszont már érdekes, hogy több modell is drágábban vagy minimális mínusszal adható el 2022-től.
Szerző(k): Szász PéterA szűkülő uniós autópiacon a márkák többsége kevesebb autót adott el az idén, mint tavaly. A kivételek között van például a Dacia, a Lexus, a Seat, a Skoda és a Kia is.
Szerző(k): Csernátony Csaba