A magyar magánszemélyek körében legnépszerűbb autóknál szinte mindegy, hogy ötéves korukig 50 vagy 75 ezer kilométert tesznek meg, az árkülönbség 80-130 ezer forintra rúg. Az alábbiakban kiderül az is, hogy a slágerautók ligájában melyik modellek tartják a legjobban az értéküket.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz új autóknál az egyik jelentős tétel a fenntartási költségek mellett az értékvesztés. Cserébe biztonságosabb, korszerűbb, garanciális az autó. Elmondjuk, hogy a magánszemélyek körében legnépszerűbb autók mennyit veszítenek az értékükből.
Szerző(k): Csernátony CsabaÁprilisban tovább hízott a magyar autópiac, az év első négy hónapőjában pedig közel 20 százalékos volt a növekedés. Új Ferrarira is volt vevő, a Suzukikból pedig naponta több tucat fogy.
Szerző(k): Csernátony CsabaHa valaki pár éve azt állítja, hogy magyar újautó-piacon a terepjárók átveszik a vezetést az alsó-középkategóriától, bizonyára kevesen hittek volna neki. Most ez a helyzet, bár még 10 hónap alatt sok minden változhat.
Szerző(k): Szász PéterA francia Renault autógyár tavaly minden régióban növelte forgalmát és nyereségét, valamint ambiciózus középtávú üzleti tervet mutatott be éves eredmény beszámolójában.
Szerző(k): Papp ZsoltRomániában 5,3 százalékkal csökkent a járműgyártás az idén első fél évben a tavalyi hasonló időszakhoz képest - közölte a román autógyártók és -importőrök egyesülete hétfőn.
Szerző(k): MTITöbb, mint öt év szünet után visszatér és ismét kapható lesz a Lada Magyarországon - írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): EconomxA tervek szerint november 1-jén indul Magyarországon az orosz Lada márkájú autók forgalmazása, kezdetben három modellel.
Szerző(k): EconomxTavaly 19 százalékkal nőttek a Dacia eladásai, a márkából először adtak el több mint félmilliót - közölte hétfőn a gyártó.
Szerző(k): MTI