Nincs számottevő eltérés az áruházláncok árai között egy szubjektív felmérés szerint, ezért mindegy, melyikbe megy a vevő vásárolni. A húsok drágulásával dacol a legolcsóbb sertéspárizsi.
Szerző(k): Komócsin SándorTöbb tízmilliárd forint értékű jutalom ütheti Váradi József Wizz-vezér markát, ha a következő öt évben sikerül a légitársaság részvénypiaci értékét több mint a duplájára növelnie - írja az Airportal.
Szerző(k): Szász PéterMegnyílt a 150. Aldi áruház Magyarországon, a Pécsett csütörtökön átadott üzlet a negyedik a baranyai megyeszékhelyen - közölte az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.
Szerző(k): Szász Péter2025-től nem lesz része a szortimentnek a legolcsóbb kategóriába tartozó marha-, sertés-, csirke- és pulykahús az Aldinál, tudta meg a Bild a diszkontlánctól.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsütörtökön az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. cégvezetése és Biatorbágy polgármestere közösen átadták a vállalat új, 8800 négyzetméter alapterületű hűtőraktárát. A beruházás révén több mint 50 új munkahelyet hozott létre az áruházlánc Biatorbágyon, és újabb magyar élelmiszerekkel gazdagodik az Aldi üzleteinek kínálata. A nagyobb áruválasztéknak köszönhetően a vállalat látványpékségei és hűtőpultjai is átalakulnak - adta hírül a diszkontlánc.
Szerző(k): K. Kiss GergelySokakban felmerült már tavaly egy kérdés: vajon megelőzi-e a Lidl a Tescót 2020-ban? Ez megtörtént, sőt! A Lidl mindenkit lefutott 2020-ban. Már egy évvel korábban is lehetett látni a nagyon céltudatos előremenetelt, de kevés volt akkor a 12 hónap. Most viszont a diszkontlánc szignifikáns különbséggel vette át az első helyet a magyar piacon - derül ki a Trade magazin FMCG kereskedelmi rangsorából.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMár országszerte élessé vált a Lidl Plus hűségprogram, amely egyetlen mobilalkalmazásban egyesíti a törzsvásárlói-, és jutalomprogramok, valamint a fintechmegoldásoknál elterjedt költést-, illetve megtakarítást nyomon követő appok pozitív tulajdonságait. Az alkalmazás nemcsak a spórolásban, a forintok fialtatásában segíthet, hanem vásárlási szokásaink feltérképezésében is. Ezzel ideális választás lehet az európai átlagnál árérzékenyebb magyar vásárlóknak.
Szerző(k): EconomxA 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.
Szerző(k): Szász PéterFejleszt karcagi elosztóközpontjában a Penny Market, a várhatóan 2022. augusztus végéig tartó munkálatok nyomán a létesítmény 30 ezer négyzetméterrel gyarapszik - adta hírül a német tulajdonú diszkontlánc.
Szerző(k): Domokos László