A Lidl Magyarország 2019-ben jelentette be, hogy 2025-ig saját márkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az intézkedésnek köszönhetően az optimalizált termékeket vizsgálva elmondható, hogy a 2019-es gazdasági évben az áruházlánc közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz év vége az internetes vásárlás további erősödését hozhatja, az élelmiszerboltok fogalma folyamatosan nő, miközben a ruhára és tartós fogyasztási cikkekre kevesebbet költenek az emberek a járvány miatt.
Szerző(k): Komócsin SándorÖldöklő harc bontakozott ki Lengyelországban az idősebb vásárlókért, akiket a nekik fenntartott kétórás idősávban immáron a Lidl is jelentős árleszállításokkal várja.
Szerző(k): Barabás JúliaA Lidl Magyarország 2020. november 5-től újrahasználható zsákot kínál vásárlóinak a gyümölcsök, zöldségek és a pékáruk csomagolására, szállítására mind a 185 áruházában. Azok a vásárlók, akik ezt a környezetkímélő megoldást választják, nagymértékben hozzájárulnak ökológiai lábnyomuk, így műanyag-felhasználásuk csökkentéséhez. Az újrahasználható zsákok bevezetése mellett a vállalat tovább folytatta termékeinek csomagolásoptimalizálását is alternatív anyagokra való átállással, vagy kevesebb műanyag-felhasználással, mellyel szintén hozzájárult a fenntartható gazdasághoz.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgy friss felmérésből kiderült, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett karanténban élő csehek ha lehet, még a korábbinál is jobban odafigyelnek a leértékelési akciókra.
Szerző(k): Barabás JúliaIdén korlátozott számban több országban is megjelent a boltokban a diszkontlánc sajátmárkás ruhakollekciója - így egyebek közt Lidl-ös cipő, póló, papucs, zokni és leggings. A lánc nemrég megszellőztette, hogy hazánkba is elhozza e termékeket, ám - vélhetően az exkluzivitást erősítve - nem jelölt ki semmilyen dátumot a bevezetés kapcsán. Friss akciós újságukból most kiderül, hogy október 5-től már a magyar egységekben is árulják e termékeket.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMásodfokon is eltiltotta a Ryanairt a bíróság attól, hogy Magyarországon használja a Buzz márkanevet, mert az összetéveszthető a versenytárs Wizz Air elnevezésével.
Szerző(k): Domokos ErikaRákaptak a magyarok a fagyasztott pizzára: darabonként átlagosan 550 forintot fizettek értük. A legnépszerűbbek közé tartozik a szalámis, a sonkás és a negysajtos.
Szerző(k): Csernátony CsabaA romániai Blue Air légitársaság vezetősége nem kételkedik benne, hogy a koronavírus-válság miatt bajba került vállalatot talpra tudják állítani állami segítséggel vagy anélkül. Új járatokkal indították a feltámadást.
Szerző(k): Komócsin Sándor