diszkont

06.
04.
12:48
Soha nem látott roham a magyar boltokban - tarolt a Lidl, állta a sarat a Tesco

Soha nem látott roham a magyar boltokban - tarolt a Lidl, állta a sarat a Tesco

Tavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 769 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin kedden. Az adatok alapján igazolódni látszik, hogy tavaly az FMCG-kereskedők minden korábbinál sikeresebb évet tudhatunk magunk mögött, és a toplistán az összes lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
31.
15:17
Nem csak boltokban utazik a magyar Aldi - új munkahelyek a láthatáron

Nem csak boltokban utazik a magyar Aldi - új munkahelyek a láthatáron

Új épületbe költözött az Aldi informatikai támogatási központja Pécsett, ezzel párhuzamosan pedig újabb szolgáltatásokat nyújt a pécsi részleg az európai diszkont-hálózat tagjainak. A profilbővítés folyománya ötven új munkahelyet hoz létre a baranyai megyeszékhelyen a vállalat.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
28.
14:31
Változik az Aldi nyitvatartása a nyaralók kedvéért

Változik az Aldi nyitvatartása a nyaralók kedvéért

A megnövekedett vásárlói igények kielégítése érdekében az Aldi Balaton környéki és velencei-tavi, valamint hajdúszoboszlói üzletei június 1-től augusztus 31-ig meghosszabbított nyitvatartással várják a nyaralókat és a helyi lakosokat - írja az .

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
21.
10:08
Öt új Aldi-üzlet nyílik a nyári eseményeken

Öt új Aldi-üzlet nyílik a nyári eseményeken

Az Aldi 2016-ban nyitott először zenei fesztiválon pop-up üzletet, az idei nyári szezonban pedig már öt nagy rendezvényen vesz részt. Erre az évre kibővített koncepcióval és megújult dizájnnal készül az áruházlánc, továbbá már a szegedi SZIN Fesztiválon is várja a fesztiválozókat.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
17.
18:24
Szenved az easyJet

Szenved az easyJet

Jelentősen romlott az easyJet pénzügyi eredménye a március 31-ével végződött első pénzügyi félévben az előző évihez viszonyítva - jelentette az MTI.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
06.
15:49
Változás készül az Aldi boltjaiban - jönnek a vadonatúj termékek?

Változás készül az Aldi boltjaiban - jönnek a vadonatúj termékek?

Szorosabb együttműködésre és egymás termékeinek forgalmazására készül az Aldi-birodalom két szárnya, a Nord és a hazánkban is aktív Süd, e közeledés pedig várhatóan a magyar leányvállalatra is hatással lesz - tudta meg a Napi.hu az üzletlánctól. Friss hír, hogy Németországban a konszern mindkét ága egy teljesen új sajátmárkás tejjel rukkolt elő, amelyet az állatvédelmi irányelvek magas szintű alkalmazása mellett termelnek ki.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
11.
07:27
Le kell cserélni a vásárlók könyvét

Le kell cserélni a vásárlók könyvét

A személyes adatok fokozottabb védelme miatt rövidesen cserélni kell a vásárlók könyve nyomtatványt, hogy más vásárló ne juthasson hozzá a korábbi bejegyzésekhez kapcsolódó személyes adatokhoz, például névhez, lakcímhez, telefonszámhoz, e-mail címhez - hívta fel a figyelmet a Consumer Protection Contact (CP Contact) fogyasztóvédelmi tanácsadó cég az MTI szerint.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
03.
12:42
Nemzeti kötvénybe terelnék a magyarok pénzét - itt a bejelentés

Nemzeti kötvénybe terelnék a magyarok pénzét - itt a bejelentés

Minden eddiginél egyszerűbb, kedvezőbb hozamot biztosító és könnyebben elérhető új lakossági állampapír elindításáról döntött a kormány - tájékoztatta Varga Mihály az MTI-t szerdán.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
21.
11:22
Óriási lépést jelentett be a magyar Lidl

Óriási lépést jelentett be a magyar Lidl

A Lidl Magyarország a saját márkás ásványvizek pet-palackjainak súlyát csökkenti, továbbá visszavágja a műanyag csomagolásokat. Az intézkedésnek köszönhetően a vállalat további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását 2019 végéig - adta híról a diszkontcég.

Szerző(k): Domokos László
03.
18.
15:18
Drasztikus lépést jelentett be a magyar Aldi

Drasztikus lépést jelentett be a magyar Aldi

Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. a Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani szlogen alatt futó intézkedéscsomagja részeként bejelentette, hogy 2025-re a saját márkás termékek esetében 100 százalékban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni. Ugyanígy 2025-ig az áruházlánc 15 százalékkal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását a 2020-as bázisévhez képest.

Szerző(k): K. Kiss Gergely