Ismét áll a bál, miután ismét olcsó német, előre csomagolt darált hús termékek lepték el a hazai Lidl üzletek hűtőpultjait. Valóban van okunk tartani a jelenségtől? A Lidl most tiszta vizet öntött a pohárba.
Szerző(k): EconomxA legforgalmasabb Magyarországon értékesítő élelmiszerláncok az olcsó dinnyét mágnesként használják a vevők lehalászására.
Szerző(k): Varga CsengeTöretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók gyorsan változó igényeihez.
Szerző(k): EconomxBeindult a hazai élelmiszerláncok versenye a fogyasztókért, amire a kötelező akciózás is rátett pár lapáttal. Mutatjuk az Aldi, a Lidl és a Penny forgalmát üzletlánconként.
Szerző(k): Varga CsengeSorozatban negyedik alkalommal nyerte el „Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője” díjat a Lidl. A diszkontlánc számos más elismerést is bezsebelt Az Év Boltja 2023 versenyen, beleértve a közönségdíjat is ami egyértelmű visszajelzése a vásárlók elégedettségének.
Szerző(k): EconomxJelentősen hozzájárul a fogyasztói árak tartós csökkenéséhez a Lidl. A diszkontláncnál január óta félezer termék ára csökkent tartósan. Az alacsonyabb árakat júniustól tovább hűtik a 20-50 százalékos akciók, de a spórolás itt sem áll meg: a Lidl Plus programban elérhető kuponok és a számla végösszegéből nyújtott kedvezmény sem vész el.
Szerző(k): EconomxAz Aldi 240 milliárd forint értékű beruházást hajtott végre eddig, és már több mint 6000 munkavállalót foglalkoztat. Az Aldi Süd csoport leányvállalataként 15 évvel ezelőtt nyitották meg első öt magyarországi üzletüket.
Szerző(k): Varga CsengeOlcsóbbak lettek a pékáruk, a haltermékek és egyes húskészítmények is, a kedvezmény mértéke 5 és 40 százalék közötti.
Szerző(k): EconomxAz Egyesült Királyságban az élelmiszerár-infláció a február 19-ig tartó négy hétben 17,1 százalékot ért el, szemben a januári 16,7 százalékkal, ami a legmagasabb szint a Kantar 2008-as adatfelvételének kezdete óta. Az áremelkedés azt jelenti, hogy az átlagos éves bevásárlás 811 fonttal (350 ezer forint) emelkedik.
Szerző(k): Horváth Tibor