diszkont

04.
19.
14:17
Nagyot nőtt a Lidl Magyarország exportja

Nagyot nőtt a Lidl Magyarország exportja

Már 469 magyar beszállítóval dolgozik együtt a Lidl Magyarország és több mint harmaduk nem csak itthon, hanem a külföldi áruházakban is megjelenik. 2021-ben a hazai vállalatok és kkv-k rekordösszegben, összesen 81 milliárd forint értékben exportáltak magyar termékeket a Lidl közreműködésével. A diszkontlánc célja, hogy támogassa a magyar beszállítók külpiaci tevékenységét - olvasható a vállalat közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
14.
15:44
Nagy dobásra készül az Aldi a Balatonnál

Nagy dobásra készül az Aldi a Balatonnál

Az Aldi Magyarország egy balatoni roadshow keretén belül keresi a magyar tenger környékén található üzleteinek jövőbeni munkavállalóit, amelyen bármely álláskereső részt vehet. A vállalat a balatoni üzleteiben június 1. és augusztus 31. között az ország többi Aldi-áruházához képest magasabb, kiemelt bért fizet, továbbá az üzletekhez közeli, magas színvonalú balatoni szállásokat biztosít vagy útiköltséget térít - adta hírül az üzletlánc.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
31.
08:00
Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
23.
11:23
Hány új embert vett fel a Lidl? Mennyit költöttek béremelésre? Most kiderült

Hány új embert vett fel a Lidl? Mennyit költöttek béremelésre? Most kiderült

Az elmúlt egy év során országszerte több mint 1200 új munkahelyet teremtett a Lidl Magyarország. A vállalat emellett nagy hangsúlyt fektet a munkáltatói márkaépítésre, melynek részeként évről-évre jelentős ütemben és mértékben emeli munkavállalói bérét - olvasható az üzletlánc közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
22.
08:00
Erősítést kap a Lidl-boltok zöldség-gyümölcs részlege

Erősítést kap a Lidl-boltok zöldség-gyümölcs részlege

Szigorú vállalati rendszerek szavatolják a Lidl Magyarországnál, hogy a vásárlók csak minőségi és friss termékekhez jussanak hozzá. Ám az üzletlánc még egy szintet lép, hogy felhívja a figyelmet a friss és minőségi termékek fogyasztásra. A „Fantasztikusan Friss Február” hetei során a frissességfelelősök kerülnek középpontba: olyan munkatársak, akik minden nap gondosan átválogatják, aprólékosan ellenőrzik a zöldség- és gyümölcskínálatot a boltokban.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
16.
11:53
A Lidlt is támadja és még közelebb jött Magyarországhoz a nagyon olcsó orosz keménydiszkontlánc

A Lidlt is támadja és még közelebb jött Magyarországhoz a nagyon olcsó orosz keménydiszkontlánc

Megnyitja első üzletét a Mere márkanévről ismert orosz diszkontlánc Belgrádban. A Szvetofor számos üzlettel rendelkezik Szerbiában és tovább akar terjeszkedni az Oroszországgal hagyományosan jó viszonyban lévő országban.

Szerző(k): Komócsin Sándor
02.
14.
13:04
Új vezető a Pennynél

Új vezető a Pennynél

Kazatsay Eszter a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettől érkezett a Penny magyarországi csapatába.

Szerző(k): Domokos László
02.
11.
06:20
Magyarország határához ér a brutálisan olcsó orosz keménydiszkontlánc

Magyarország határához ér a brutálisan olcsó orosz keménydiszkontlánc

Szlovákiában is megjelenik az orosz Mere áruházlánc, amely a kemény diszkont piaci szegmenségben száll harcba a vásárlókért, akiknek az extra alacsony árakért cserébe el kell viselniük, hogy raklapról kell levenniük a kiszemelt termékeket.

Szerző(k): Komócsin Sándor
02.
03.
12:28
Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Nagy-Britanniában az infláció a két nagy német diszkontlánchoz, az Aldihoz és a Lidlhez tereli a vásárlókat, mivel több tíz ezer forinttal növelte a háztartások éves élelmiszer-kiadásait. Az Aldi-Lidl versenyét más nyerte ott, mint Magyarországon.

Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony Csaba
01.
31.
11:55
Felhajtóerőt talált a Ryanair, olvadozóban a veszteség

Felhajtóerőt talált a Ryanair, olvadozóban a veszteség

Jelentősen csökkent pénzügyi éve harmadik negyedévében a Ryanair diszkont légitársaság vesztesége - írta meg a cég által publikált beszámolóra hivatkozva az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István