divat

10.
21.
15:44
A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

Ruházati vagy divatboltba a magyarok csak elvétve tévednek be, szinte már az alsóneműket is az interneten szerzik be. Sőt, csaknem tizedük már egyáltalán nem vásárolna ilyen terméket ebben az évben. A divatboltok csak a Black Friday-ban reménykedhetnek, de akkor is inkább a neten várható komolyabb tolakodás.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
18.
18:06
Még az ág is húzza a divatipart, drágulnak a ruházati cikkek

Még az ág is húzza a divatipart, drágulnak a ruházati cikkek

Mintha a divatiparnak nem lenne elég az utóbbi hónapok logisztikai problémája, még a gyapotár-emelkedéssel is szembe kell nézniük. A gyenge betakarítási szezon mellett a kínai régióval szembeni szankciók is nehezítik az ellátást.

Szerző(k): Tér Diána
10.
15.
07:56
A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

Nem okozott meglepetést a Dior, a Louis Vuitton és a Givenchy tulajdonosa. Az LVMH friss jelentése szerint ugyanis kétszámjegyű növekedést könyveltek el, ami túlszárnyalta az elemzői várakozásokat.

Szerző(k): Tér Diána
10.
09.
08:02
Karácsonyra méregdrágán, vagy sehogy nem lesznek ruhák a boltokban

Karácsonyra méregdrágán, vagy sehogy nem lesznek ruhák a boltokban

Összeomlóban a globális ellátási láncok, és 10 éves csúcsán áll a pamut ára is. Utóbbi leginkább annak köszönhető, hogy az európai és az amerikai gyártók nem vásárolhatnak gyapotot az ujgurok lakta Hszincsiang kínai régióból, ahol a kommunista karhatalom rabszolga munkára kényszeríti a muszlim kisebbséget. A végeredmény az, hogy hiány van a piacokon, amit tovább ront az ázsiai gyártósorok leállása is.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
06.
15:17
Évekkel meghosszabbítaná a ruhák élettartamát a Magyarországra tartó divatcég

Évekkel meghosszabbítaná a ruhák élettartamát a Magyarországra tartó divatcég

Nagymértékben csökkenteni kell a divatipar ökológiai lábnyomát, ezért új megközelítésből törekszik a klímapozitív üzleti modell kiépítésére a hamarosan Magyarországon is megjelenő Zalando.

Szerző(k): Tér Diána
09.
30.
15:37
Összeroskad a ruhaipar, üres polcok és drágulás várja a vásárlókat

Összeroskad a ruhaipar, üres polcok és drágulás várja a vásárlókat

A Benettonhoz hasonló divatmárkák egyre inkább elfordulnak a világméretű ellátási láncoktól és az ázsiai olcsó gyártási központoktól, ami a Covid-19 világjárvány maradandó örökségének bizonyulhat. A világ divatiparát most erősen megviseli a szállítmányozási piac túlterheltsége, az alapanyagárak emelkedése. Vagy hiány lesz a következő hónapokban a ruhaboltokban, vagy jelentős drágulás.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
25.
07:40
Két újabb luxusipari nagyágyú fogadta meg Brigitte Bardot tanácsát

Két újabb luxusipari nagyágyú fogadta meg Brigitte Bardot tanácsát

Az Yves Saint Laurent és a Brioni divatház sem használ többé állati szőrmét, ezzel tovább szűkült az a kör, melynek tagjai dacolnak az új idők új kihívásaival - közölte a Reutersre hivatkozva az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István
09.
07.
12:12
Ömlik a pénz a divat- és designipari startupokba

Ömlik a pénz a divat- és designipari startupokba

Idén ősszel is lesz pénzeső a a HFDA Startup Program keretében a legígéretesebb fiatal divat-design startupvállalkozóknak: díjmentes üzletfejlesztési képzést és akár 20 millió forintos befektetési lehetőséget is kaphatnak. Elsősorban azokat az egyedi ötleteket keresik a programban, amelyek később a nemzetközi piacokon is megállhatják a helyüket.

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
02.
15:50
Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Befejezi működését a Je Suis Belle divatmárka. A főképp kézimunkával dolgozó társaság már tavaly kénytelen volt bezárni budapesti boltját a pandémia miatt megváltozott üzleti környezetben, de akkor a tulajdonosok még bizakodóak voltak és a webshopra helyezték a fókuszukat. A remények azonban most szertefoszlottak.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
13.
13:44
Eladják a Reebokot

Eladják a Reebokot

Az adidas 2,5 milliárd dollárért (2,1 milliárd euró, 740 milliárd forint) eladja a Reebokot - jelentette be csütörtökön a sportszergyártó.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna