divat

07.
23.
13:55
Milliárdok a magyar turizmus és divat reklámozására

Milliárdok a magyar turizmus és divat reklámozására

A Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. részére végzendő komplex kommunikációs ügynökségi és rendezvényszervezési feladatokat. A keretösszeg 8 milliárd forint.

Szerző(k): Németh Géza
07.
14.
15:10
Villantana egy nagyot a Hugo Boss

Villantana egy nagyot a Hugo Boss

Idén jelentős bevételnövekedésre számít a márka, mert hisznek abban, hogy a vásárlók visszatérnek - adta hírül az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István
07.
01.
13:10
Nyereséggel zárt végre a H&M

Nyereséggel zárt végre a H&M

A H&M divatáruházlánc negyedéves mérlege alapján némmileg nagyobb nyereséggel zárta negyedévet, mint azt korábban feltételezték - írta meg a Reutersre hivatkozva az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
06.
14:57
Kiderült, mekkora vagyona lehet Palvin Barbarának

Kiderült, mekkora vagyona lehet Palvin Barbarának

A nemzetközileg ismert magyar divatmodell, Palvin Barbara vagyona az év végére elérheti a tízmillió dollárt (2,8 milliárd forint), amellyel előrébb lépne a világ legjobban fizetett szupermodelljeinek listáján, amelyen jelenleg a 17. helyen áll.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
05.
17:45
Kobe Bryant özvegye vitába keveredett a Nike-val

Kobe Bryant özvegye vitába keveredett a Nike-val

Vanessa Bryant, a tavaly januárban elhuny kosaraslegenda, Kobe Bryant özvegye azzal vádolja a Nike sportszergyártót, hogy engedély nélkül kezdték el árulni a lánya emlékére gyártott cipőt. Kobe Bryant lánya apjával együtt hunyt el a helikopterbalesetben - írja a CBS.

Szerző(k): Szász Péter
06.
03.
16:17
Szétkapják az internetes divatbutikokat a magyarok

Szétkapják az internetes divatbutikokat a magyarok

Az elmúlt egy évben a magyar fogyasztók több mint fele gyakrabban rendelt ruházati cikkeket az interneten, valamint sokan most először próbálták ki az online vásárlás lehetőségét. Az ebben az időszakban kialakult új vásárlási minták várhatóan a jövőben is megmaradnak.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
16.
19:08
Régi-új katasztrófa fenyeget

Régi-új katasztrófa fenyeget

Divatba jött az állami beavatkozás, amit a 40-50 évvel ezelőtti neoliberális előretörés elsöpört a fejlett országok kormányainak eszköztárából, majd később a kevésbé fejlett országokéból is, amelyek kényszerűen követtek a fejletteket ezen az úton. A kérdés az, hogy nem ugyanaz, mármint a hatékonyság elvesztése lesz-e a történet vége most is.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
10.
16:06
Meglepő, hogy melyik ágazat a lezárások igazi vesztese

Meglepő, hogy melyik ágazat a lezárások igazi vesztese

Home office és suliszünet alatt azonnal lejjebb kapcsol a ruhás piac. Eddig 15-25 százalékos a visszaesés, sőt, a kilátások sem valami biztatóak.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
29.
16:07
Merész vállalást tett egy ismert magyar dizájner

Merész vállalást tett egy ismert magyar dizájner

Daubner Anna divattervező arra vállalkozott, hogy egy egész kollekciót mobileszközön tervezzen meg, amit - a Samsunggal szövetkezve - egy Galaxy S21 Ultra 5G okostelefonon valósít meg. Az új kollekció célja, hogy felhívja a figyelmet a Magyarországon előforduló természeti értékek védelmére, ebben pedig a kollekció nagykövete, a divatszakértő véleményvezér, Csalár Bence is közreműködik - derül ki a Samsung közleményéből.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
04.
26.
08:37
Az Aldinak is bejött a Lidl tréfája - lépett a boltlánc

Az Aldinak is bejött a Lidl tréfája - lépett a boltlánc

Számos újdonsággal találkozhatnak az Aldi üzleteiben a brit vásárlók április végétől: a cég ugyanis saját márkás, Aldi logóval ellátott ruházati termékeket dobott piacra. Az Aldit ebben megelőzte a Lidl: a boltlánc kék-sárga cipője áprilisi tréfaként indult, de mára kultikus darab lett.

Szerző(k): Csernátony Csaba