Meghalt Hubert de Givenchy, világhírű divattervező.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaNövelte forgalmát és nyereségét tavaly a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat. A cég fejlesztési beruházásai növelésével férfiruházati és szabadidő cikkekkel bővíti profilját - derül ki a vállalat honlapján közzétett éves beszámolóból.
Szerző(k): Szász PéterA kormány a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. feladatává tette a divat- és designipar belföldi és külföldi megjelentetését - erre külön céget kell alapítani, 300 millió forinttal, de sürgősen.
Szerző(k): Németh GézaNagyot csökkent a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc profitja a november végéig tartó három hónapban, ami egyben utolsó pénzügyi negyedéve is volt.
Szerző(k): Domokos LászlóImmár 35 ország menyasszonyai válogatják a magyar divattervező, Benes Anita ruháit. Arról, hogy cége, a Daalarna hogyan jutott el idáig, miért hagyta abba a férfiruhák gyártását, illetve mi alapján képzi az árait, az EY Az Év Üzletembere díjának friss győztesével, a márka alapítójával beszélgettünk. Azt is megtudtuk, mi az, ami csak Magyarországon létezik, ha esküvőről van szó.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanKözel egy évtized után megtorpant a használtruha-piac forgalma, a boltok száma is csökkent tavaly. A béremelések miatt zsebben maradt pénzt a magyarok inkább az újruhás üzletekben költik el. A Háda és a TexTrade a legnagyobb szereplők; a turkálós eladók jóval az átlagbér felett keresnek.
Szerző(k): Domokos ErikaTapasztalt utazók üres kofferrel repülnek az Egyesült Államokba. Tudják ugyanis, hogy ott egyszerűen nem lehet ellenállni az európai mércével mérve olcsón megvehető, ráadásul jó minőségű áruknak. Pláne így van ez karácsony táján. A New York-i helyszínről tudósítunk.
Szerző(k): Szakonyi PéterPro Turismo-díjat kapott - egyebek mellett - Gerendai Károly, Széll Tamás és Zob Katalin (művészneve: Zoób Kati), míg Farkas Bertalan űrhajós Bay Zoltán-díjat kapott - a nemzeti fejlesztési miniszter által kitüntetettek nevei a Hivatalos Értesítőben jelentek meg.
Szerző(k): Németh GézaJönnek a fekete pénteki leárazások, amelyekre ki vannak hegyezve a magyar vásárlók - állítja a Fashion Days divatwebshop, amelyiknek a magyar a leggyorsabban növekvő piaca. Cserébe az itteni fogyasztók a legárérzékenyebb bankkártyás cipővásárlók. Ezt lehet tudni a magyar divatvásárlási szokásokról.
Szerző(k): Szabó Dániel