Idén január és augusztus között 1,823 milliárd forint volt a Fashion Days Zrt. magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első nyolc hónapjához képest. A ruházati webshopon egyre több a megrendelés az éjjeli órákban: a magyar éjszakai vásárlók hajnali 5 és 6 óra között a legaktívabbak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA&DRIS néven alapít új márkát a DFO International befektetésével a megboldogult sikeres magyar divatcég, a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila. A kínai piacot veszik célba, már azt is tudni, hol debütálnak - derül ki az új márka közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielJelentősen, 18,4 százalékkal csökkent a Prada olasz luxuscikk gyártó cég féléves profitja, miután visszaestek eladásai főbb piacain, az Egyesült Államokban, Európába és Japánban.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanHiába kerül több százezer forintba a részvétel, az idei Anna-bált múlt szombaton rekordszámú résztvevővel tartották meg. Sokkal inkább a hagyományok ápolásáról szól a füredi esemény, mint a gazdagok villantásáról. Vannak, akik egész életükben gyűjtenek a részvételre, miattuk sem lesz drágább.
Szerző(k): Szabó DánielVasárnap véglegesen bezár a Marks&Spencer utolsó magyarországi boltja, amely a Duna Plázában található.
Szerző(k): Domokos LászlóA Design Terminál a kormány bürokráciacsökkentésének egyik leghíresebb áldozata lett. Ugyan kikerült az állam kezei közül, de a feladatait megtartva a központi költségvetésből továbbra is támogatják. Az évi 600 millió forintos működési kerete mellé további 500 millió forintot nyertek startup-inkubációra az ARETE Zrt-vel konzorciumban.
Szerző(k): Szabó DánielA Fashion Days portál nyár eleji leárazásán 102,3 millió forintért vásároltak Magyarországról. Volt olyan vevő, aki több mint félmillió forintért rendelt - derül ki a cég közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielJúlius 14-ig még megtalálható Marks & Spencer-bolt a budapesti plázában, ám utána a Hervis érkezik átmeneti hasznosításra – nyilatkozta a Világgazdaságnak a WestEnd Ingatlanhasznosító Kft. a kivonulása kapcsán.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA magyar fogyasztóknak havi pár ezer forintjuk van ruhára, miközben a termékek ára az elmúlt években nem változott, az exportértékesítés pedig a félmilliárdot sem éri el. A textilgyárakban nagyon alacsony bérért dolgoznak. Az állami tőke megtalálta már a szektort, de hiányoznak a kitörési pontok. A Napi.hu hazai divatipari körképe.
Szerző(k): Szabó Dániel