A svájci Charles Vögele divatláncnál folytatódott tavaly a lemorzsolódás, ezért azt fontolgatják, hogy elhagyják a veszteséget termelő kelet-európai országokat, egyebek mellett Magyarországot.
Szerző(k): MTI-EcoTöbb tucat luxusmárka debütál tavasszal az Andrássy úton. Az Il Bacio di Stile luxusáruház olyan márkákat hoz Magyarországra, mint a Valentino, a Bottega Veneta, a Salvatore Ferragamo vagy az Oscar de la Renta.
Szerző(k): NAPIA Napapijri legújabb európai partnerüzletének megnyitásával újabb prémium kategóriás divatmárka érkezett Magyarországra.
Szerző(k): Hőnyi GyulaHeteken belül megnyílik az első Massimo Dutti üzlet Budapesten.
Szerző(k): Szakonyi PéterRekordnyereségről számolt be gyorsjelentésében a többek között a Zara, a Pull and Bear és a Bershka bolthálózatokat birtokló spanyol Inditex.
Szerző(k): Mezősi TamásJó ideje nem érkezett újabb luxusmárka Budapestre, novemberben viszont egyszerre heten is megjelentek az Andrássy úton.
Szerző(k): NAPIAz olasz Giorgio Armani divatcég nettó árbevétele tavaly 23 százalékkal, 1,27 milliárd euróra szökött fel, ami szinte pontosan megegyezett a vállalat 20-25 százalékos várakozásával. Ezt elősegítette a licenszerződések visszavásárlását előtérbe helyező stratégia - mondta a cég szóvivője. A kiskereskedelmi eladások 9 százalékkal, 481 millió euróra emelkedtek. Az USA-ban a forgalmat jelentősen visszavetette a szeptemberi terrortámadás: bár a nettó árbevétel 35 százalékkal megugrott, a kiskereskedelmi értékesítés csak 1 százalékkal ment feljebb. Az Armani nem adott meg ez évi prognózisokat.
Szerző(k): Bana Péter