A férfi, női és gyerekcipők is a legkeresettebb termékek a Zalando magyarországi platformján, a cég fél éve jelent meg a magyar piacon. A vállalat globális szinten vegyes eredménnyel zárta a harmadik negyedévet: nőtt ugyan a bevétele éves összevetésben, de csak kismértékben, azt azonban határozottan jó hírként könyvelhetik el, hogy vásárlóik száma meghaladta az 50 milliót.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennAz uniós szabályok szigorításával minden textilárunak, amelyet az EU-ban értékesítenek, tartós, újrahasznosítható és javítható darabnak kell lennie 2030-ig. A divat területén még mindig kevés az átlagember ismerete azzal kapcsolatban, hogy milyen valóban etikus, fenntartható lehetőségek állnak a rendelkezésre, és hogy mik az esetleges tévutak - hívta fel a figyelmet a lapunknak nyilatkozó divatipari szakértő.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennMiután megszűntek az exportálási lehetőségek, az országban a teljes iparág a végnapjait éli.
Szerző(k): Rácz GergőMárcius óta tartották ugyan az értékesítés felfüggesztését, de most már nem tartják tovább az amúgy is megtépázott pozíciókat. Inkább leírják azt a kétmilliárd svéd koronányi veszteséget - írta meg az MTI.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA kínai ruházati óriás, a Shein alig néhány év alatt meghódította az olcsó ruházati cikkek hatalmas kínálatával a Z-generációs vásárlókat. Eközben a nagy márkák és a butikok tervezői szerzői jogi perek garmadáját indították a cég ellen.
Szerző(k): Szabó DánielJól bántak az akciókkal a H&M-nél: a svéd fast-fashion márka szerint ugyan az alacsony áru termékek jól pörögtek, az ukrajnai háború és az infláció az év végén még letörheti a szarvukat.
Szerző(k): Tér DiánaBár szép számokat ért el a Nike az első félévben, a teljes évre vonatkozó előrejelzések nem túl fényesek.
Szerző(k): Tér DiánaRettegnek a boltosok az induló kánikulától, előbbre is hozták a nyári vásárt. A 400 forint feletti euróárfolyam is rátesz egy lapáttal a bajaikra, hiszen a ruházati, kütyüs boltok beszerzéseit alaposan megdrágította. Akciózni sem lehet csak úgy, hiszen május végétől beléptek az új leárazást feltüntető szabályok is. Ráadásul a pótadóra is félre kell tenni.
Szerző(k): Molnár CsabaLeonardo Del Vecchiót, az EssilorLuxottica szemüveggyártó vállalat vezetőjét 87 évesen érte a halál. Az olasz üzleti világot megdöbbentette a halálhíre, mert a kora ellenére aktív volt.
Szerző(k): Rácz Gergő