A Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.
Szerző(k): Tér DiánaNagy visszhangot vetett a Zara májusban bevezetett, 1.95 fontos (kb. 900 Ft) díja, amely azokra a termékekre vonatkozik, amelyet a vevők külső visszavételi pontokra küldenek vissza Nagy-Britanniában. A cég ezt előzetesen be sem jelentette, hanem mindjárt alkalmazni kezdte május 3-án, így egy online vásárlás a boltihoz képest 5,9 fontos többletköltséggel jár, amennyiben a nem megfelelő termékeket ilyen módon küldi vissza a vásárló - írja a kosarertek.hu.
Szerző(k): Szász Péter"Nem olyan ruhákat akarunk eladni, amelyek egy bizonyos kinézetet adnak, hanem olyanokat, amelyekben egy bizonyos módon érezzük magunkat" - mondta korábban Sándor Szandra, a Nanushka alapítója, aki férjével Baldaszi Péterrel most egy különleges helyet nyitott Ibizán.
Szerző(k): Tér DiánaA koronavírus-járvány és az ukrajnai háború okozta bizonytalanságok ellenére győztesként pezsgőzhetnek a Zara, a Bershka és a Pull&Bear tulajdonosai, ugyanis az anyavállalat 10 éve nem produkált ilyen kedvező számokat.
Szerző(k): Tér DiánaA német Orsay divatáruházlánc fizetésképtelensége nem csupán a magyar és az ausztriai, de a németországi boltokat is érinti.
Szerző(k): Tér DiánaAz elmúlt évekhez hasonlóan a bútorgyártók és a tervezők idén is új trendeket mutatnak be. Legyen szó skandináv megjelenésű bútorokról vagy az év trendszínének dekorációjáról – minden lehetséges, amit szeretnénk, és ez az „elv” napjainkban jobban érvényes, mint valaha. Nemcsak egy, hanem különböző, egymástól teljesen eltérő stílusok vannak egyszerre divatban - magyarázta Thomas Probst, az osztrák ADA bútoripari cég tervezési vezetője.
Szerző(k): K. Kiss GergelyBezárja a boltjait az Orsay Magyarországon - írja a hvg.hu.
Szerző(k): Tér DiánaA termékek drágulása még messze nem követte le a költségemelkedés mértékét a ruházati kiskereskedelemben. Mivel a mostani árszintek éppen a pszichológiai határokat súrolják, további áremeléseket már nem igen lehet elfogadtatni a vásárlókkal, a boltosok ezzel azt kockáztatnák, hogy eladhatatlanná válik a termékük. Az idei év vízválasztó lehet a kereskedők számára: amennyiben a gazdasági környezet tovább romlik, akár tömeges üzletbezárásokra is sor kerülhet 2022 végétől.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.
Szerző(k): Tér Diána