Április elejétől érkezik a boltok polcaira a Dreher IPA. A hat féle komlóval készülő új variáns testesebb, kesernyésebb és összességében karakteresebb a márka többi ale típusú sörénél.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Dreher Sörgyárak Zrt. nettó árbevétele tavaly csaknem 10 százalékkal nőtt, üzemi eredménye és profitja pedig a négyszeresére emelkedett - mondta Bai József, a Dreher Sörgyárak pénzügyi igazgatója az MTI kérdésére.
Szerző(k): Szepesi AnitaHetvenhatezer hektoliterrel, 15 millió palackkal több, összesen 6,29 millió hektoliter sört értékesítettek tavaly az előző évhez képest a vezető sörgyárak a magyar piacon, 24 százalékkal nőtt a felsőkategóriás sörök eladása, emellett átlag feletti növekedést ért el az alkoholmentes és az ízesített sörök forgalma is - derült ki a Magyar Sörgyártók Szövetsége (MSSZ) által végzett sörpiaci elemzésből.
Szerző(k): Szász PéterLecserélik a csomagolást, a receptet és a nevet is a Dreher Classicnál. Az új sörből pedig kihagyják a pótanyagokat.
Szerző(k): K. Kiss Gergely, Szabó DánielA kézműves sörök egyre több gyártót sarkallnak arra, hogy a kínálatát magasabb minőségű sörökkel bővítse. A Dreher Sörgyárak - amely saját neve alatt már több kisebb szériás termékkel jelentkezett - most az általa licenszelt Kozel márka megújításával egy új prémium lágerrel jelentkezett.
Szerző(k): Szabó DánielA Dreher Sörgyárak új sör forgalmazását indította el Magyarországon - írja a Népszava.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaNövelték az elmúlt hetekben a sörárakat a külföldi tulajdonú, nagy magyarországi söripari vállalatok. Konkrét árazási stratégiájukról nem nyilatkoznak, de a piacon 4-5 százalék körüli drágulás látszik - írja az Agrárszektor.hu.
Szerző(k): Szabó DánielElkötelezett a magyar piac mellett az Asahi Group, a Dreher Sörgyárak új japán tulajdonosa – mondta Paolo Lanzarotti, az Asahi Breweries Europe Ltd. vezérigazgatója a Pilsenben, Csehországban. Magyarországon nagy a piaci verseny, de a prémium és az alkoholmentes szegmens itt is növekszik.
Szerző(k): Domokos ErikaTúlmutat az Igazi Csíki Sör és a Heineken vitáján a sörpiaci háború. Az állam újrarajzolná a szektort a kisüzemeknek adott adókedvezménnyel, maguk a szereplők viszont másfajta támogatást kérnek. Túl olcsó a sör, kevés pályázat érhető el a szektornak, és nem becsüljük meg a magyar termékeket.
Szerző(k): Szabó Dániel