Elkerülhetetlen a dugódíj bevezetése Budapesten - közölte Tarlós István pénteki budapesti sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): MTI-EcoCsökkenhet 2019-től a kerületek száma, 2017-től jöhet a dugódíj - mondta Tarlós István főpolgármester a Magyar Nemzetnek.
Szerző(k): EconomxEl lehet kerülni a budapesti dugódíj bevezetését - fejtette ki az InfoRádió Aréna című műsorában a Fővárosi Közgyűlés MSZP-s képviselője. Horváth Csaba arról is beszélt, hogy a 4-6-os villamos vágányfelújításával meg kellett volna várni a nyári iskolaszünetet.
Szerző(k): InforádióA behajtási és parkolási díjak összeolvasztásának lehetőségére vár koncepciót a városvezetés a BKK-tól – írja pénteki számában a Népszabadság.
Szerző(k): EconomxA főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál (EU), hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat - mondta a főpolgármester hétfő este a HírTV Magyarország élőben című műsorában.
Szerző(k): MTITavaly a Fővárosi Önkormányzatnak 950 millió forintos nyeresége volt a fővárosi parkoláson, ám ez csak a jéghegy csúcsa. A kerületi önkormányzatokat is ideszámítva nettó 8 milliárd forintos nyereség keletkezik a parkoláson – pedig elvileg nem is a nyereség, hanem a forgalomszabályozás a cél. Idén újabb területek lesznek fizetősek, természetesen ezúttal is forgalomszabályozási célokkal.
Szerző(k): Papp ZsoltA főpolgármester szerint 2016 végéig nem muszáj bevezetni Budapesten a dugódíjat az Európai Unióval kötött hallgatólagos megállapodás alapján. Tarlós István arról is beszélt, hogy a főváros 3-400 milliárd forintos uniós támogatást kaphat a 2014-2020-as hétéves uniós ciklusra.
Szerző(k): InforádióHa a BKK fel tudja gyorsítani a tervezést, már jövő januárban bevezethetik a dugódíjat Budapesten - értesült a Népszabadság. A fizetős zóna határa még vita tárgya, de a díj összege magasabb lehet a korábban tervezettnél. Aztán persze a kormány másként is dönthet.
Szerző(k): EconomxA fővárosi dugódíj bevezetésének határideje 2016 vége, 2017 eleje - tájékoztatta az InfoRádiót a Városháza. Azt továbbra sem sikerült megtudni, hogy az Európai Bizottság hányszor és miért adott haladékot a dugódíj bevezetésére, ami a 4-es metró uniós támogatásának egyik feltétele volt, és az első megállapodás szerint már két éve alkalmazni kellene.
Szerző(k): Inforádió