A magyar vásárlók 2017-ben mintegy 33 milliószor rendeltek terméket online, miközben a kézbesítési díjat a vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetnünk. Azonban ez az idilli állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így az áremelések hatását idén már a vásárlók is megérezhetik - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu online kiskereskedelmi indexéből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgy évvel ezelőtt indította el élelmiszer házhozszállítási szolgáltatását Németországban az Amazon. A német kereskedők 2017 májusában attól tartottak, hogy ez forradalmasítja az élelmiszer-kereskedelmet, és érezhető visszaesést eredményez az üzleteik forgalmában. Ez azonban nem következett be - írja a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben jelentősen növelte forgalmát, az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest - közölte az online kereskedelemmel foglalkozó társaság hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA hosszú hétvégék rontják a kiskereskedelmi forgalmat - erre jutott a KSH friss statisztikáit kiértékelve Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. vezérigazgatója.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTulajdonosváltás történt az Extreme Digitalnál. A cégalapítók visszavásárolták a dél-afrikai központú Steinhoff-csoporttól a cég többségi részesedését. A tranzakció nem érinti cég működését, az Extreme Digital folyatni szeretné a növekedést.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Lidlnél már kétórás műszak is van, miközben egyre több áruház kezdte ostromolni a bruttó 300 ezres fizetéshatárt a fizikai munkát végzők körében, a legjobban hiányzó munkakörökben. Az áruházláncok most az online és a logisztikai dolgozókat keresik nagyon és láthatóan több bért is fizetnek ebben a körben - értékel a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyLassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem - mondta Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAhogy nő az okostelefon-használók száma Magyarországon, úgy lesznek egyre népszerűbbek a mobilvásárlási megoldások - mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója egy háttérbeszélgetésen.
Szerző(k): Szász PéterJelentősen nőtt az online kereskedelem aránya Magyarországon - mondta Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanára szombat reggel az M1-en.
Szerző(k): Szepesi Anita