e-kereskedelem

12.
08.
14:29
Karácsonyi játékok: mást akar a szülő és a gyerek

Karácsonyi játékok: mást akar a szülő és a gyerek

A Formatex várakozásai szerint idén karácsonykor 8000 forint körül alakul a vásárlói kosár a játékboltjaiban, ugyanakkor a webáruházukban 11-12 ezer forintos átlagos költésre számítanak. A tavalyihoz képest 8 százalékkal nőhet a karácsonyi forgalom, ezzel egyidőben a webáruházban 230 százalékos fejlődés tapasztalható.

Szerző(k): Economx
11.
26.
11:24
Ezt veszik a magyarok a fekete pénteken

Ezt veszik a magyarok a fekete pénteken

A magyarok 54 százaléka már hallott a Black Friday-ről, vagyis a fekete péntekről, a vásárolni szándékozók pedig elsősorban ruházati termékeket vennének ezen a napon - derül ki a Millward Brown piackutató legfrissebb reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): MTI, Economx
11.
16.
07:08
Szédületes leárazás jön november végén - a kereskedők mindent bevetnek

Szédületes leárazás jön november végén - a kereskedők mindent bevetnek

Szédületes, akár 50 százalékosnál is nagyobb kedvezményekkel támad immár Magyarországon is a fekete péntek. Az e-kereskedők közül azonban csak kevesen ússzák meg veszteség nélkül a jeles napot, miközben a kisebb szereplők kiszorulnak az akciózásból.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
11.
11:43
Új kézbe került a hazai sikercég - Itt a bejelentés

Új kézbe került a hazai sikercég - Itt a bejelentés

Többségi tulajdonrészt szerez a legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedelmi cégben az Extreme Digital Zrt.-ben, a Kika bútoráruházakat is birtokló dél-afrikai Steinhoff Internatinal csoport.

Szerző(k): Economx
10.
29.
12:24
 Már ezt is a nők intézik többnyire

Már ezt is a nők intézik többnyire

Az idei év végére az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt, amely a napi rendszerességgel internetezők 41 százalékát teszi ki. A legutóbbi adatok szerint az online kiskereskedelmi forgalom a 2013-as 200 millióról 230 milliárd forintra nőtt tavaly - derül ki a GKI Digital felméréséből.

Szerző(k): Economx
07.
08.
14:34
Kiderült: itt költ el rengeteg pénzt a magyar

Kiderült: itt költ el rengeteg pénzt a magyar

A magyar piacon aktív 1400 webáruház közül az Extreme Digital könyvelhette el a legnagyobb forgalmat - közölte a GKI Digital. Íme, a top 10.

Szerző(k): Economx
06.
04.
13:57
Újabb fontos bejelentést tett az Ikea - ennek Ön is örülni fog

Újabb fontos bejelentést tett az Ikea - ennek Ön is örülni fog

Miután a svéd cég közölte, hogy a világ egyes gazdag államait megszégyenítő vállalással száll be a globális felmelegedés elleni harcba, kiderült, hogy online rendeléssel akarnak új vásárlókat szerezni. Befutott a cég pontosítása is, ami egybevág a korábbi közlésükkel.

Szerző(k): Economx
03.
16.
18:09
Ön miért nem vásárol online?

Ön miért nem vásárol online?

A magyar internetező lakosság 40 százaléka vásárol magyar, illetve 16 százaléka külföldi oldalról, 2014-ben ez az arány még csak 32 százalék, illetve 12 százalék volt, összevonva a hazai netezők 42 százaléka szokott online vásárolni - derül ki a Gemius üzleti tanácsadó cég hétfőn közzétett felméréséből. 58 százalék a személyes kontaktus hiánya miatt nem vásárol weben keresztül.

Szerző(k): MTI
03.
10.
10:10
Szokott interneten vásárolni? Ez Önnek szól!

Szokott interneten vásárolni? Ez Önnek szól!

Tovább nő az online kereskedelmi piac, amelynek értéke tavaly már elérte a 225-230 milliárd forintot. Nincs változás, így még mindig a műszaki cikkeket veszünk a leginkább a webáruházakban, de szépen nő a sport és a szépségápolás kategória népszerűsége is.

Szerző(k): Economx
12.
16.
12:40
Itt a bejelentés - ezt lépi az Auchan az adóemelésre

Itt a bejelentés - ezt lépi az Auchan az adóemelésre

Hosszú távra tervez Magyarországon az Auchan, bár fájlalják, hogy ebben az országban nem lehet tervezni – mondta francia cég vezérigazgatója, Dominique Ducoux az Indexnek.

Szerző(k): Economx