A magyarok 54 százaléka már hallott a Black Friday-ről, vagyis a fekete péntekről, a vásárolni szándékozók pedig elsősorban ruházati termékeket vennének ezen a napon - derül ki a Millward Brown piackutató legfrissebb reprezentatív felméréséből.
Szerző(k): MTI, EconomxSzédületes, akár 50 százalékosnál is nagyobb kedvezményekkel támad immár Magyarországon is a fekete péntek. Az e-kereskedők közül azonban csak kevesen ússzák meg veszteség nélkül a jeles napot, miközben a kisebb szereplők kiszorulnak az akciózásból.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTöbbségi tulajdonrészt szerez a legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedelmi cégben az Extreme Digital Zrt.-ben, a Kika bútoráruházakat is birtokló dél-afrikai Steinhoff Internatinal csoport.
Szerző(k): EconomxAz idei év végére az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt, amely a napi rendszerességgel internetezők 41 százalékát teszi ki. A legutóbbi adatok szerint az online kiskereskedelmi forgalom a 2013-as 200 millióról 230 milliárd forintra nőtt tavaly - derül ki a GKI Digital felméréséből.
Szerző(k): EconomxA magyar piacon aktív 1400 webáruház közül az Extreme Digital könyvelhette el a legnagyobb forgalmat - közölte a GKI Digital. Íme, a top 10.
Szerző(k): EconomxMiután a svéd cég közölte, hogy a világ egyes gazdag államait megszégyenítő vállalással száll be a globális felmelegedés elleni harcba, kiderült, hogy online rendeléssel akarnak új vásárlókat szerezni. Befutott a cég pontosítása is, ami egybevág a korábbi közlésükkel.
Szerző(k): EconomxA magyar internetező lakosság 40 százaléka vásárol magyar, illetve 16 százaléka külföldi oldalról, 2014-ben ez az arány még csak 32 százalék, illetve 12 százalék volt, összevonva a hazai netezők 42 százaléka szokott online vásárolni - derül ki a Gemius üzleti tanácsadó cég hétfőn közzétett felméréséből. 58 százalék a személyes kontaktus hiánya miatt nem vásárol weben keresztül.
Szerző(k): MTITovább nő az online kereskedelmi piac, amelynek értéke tavaly már elérte a 225-230 milliárd forintot. Nincs változás, így még mindig a műszaki cikkeket veszünk a leginkább a webáruházakban, de szépen nő a sport és a szépségápolás kategória népszerűsége is.
Szerző(k): EconomxHosszú távra tervez Magyarországon az Auchan, bár fájlalják, hogy ebben az országban nem lehet tervezni – mondta francia cég vezérigazgatója, Dominique Ducoux az Indexnek.
Szerző(k): Economx