e-kereskedelem

12.
22.
12:29
Digitális megoldásokon dolgozik az Ikea

Digitális megoldásokon dolgozik az Ikea

Egyre erősebb az IKEA az online értékesítésben, de továbbra is a hagyományos vásárlásból érkezik a nagyobb bevétel - írja a Világgazdaság.

Szerző(k): Szász Péter
12.
18.
07:04
Apró trükkök és hazugságok terhelik az online kereskedelmet 2020-ban is

Apró trükkök és hazugságok terhelik az online kereskedelmet 2020-ban is

Komoly próba elé állította a csomagküldőcégeket és az online kereskedőket az idei karácsonyi szezon is. Aki nem fogadta meg az intelmeket és nem rendelt időben, könnyen ajándék nélkül maradhat 24-én. A helyzetet olyan bosszantó hibák, apró trükkök és hazugságok súlyosbítják, amelyek miatt továbbra is sokan ódzkodnak még az online vásárlástól.

Szerző(k): Szász Péter, Szabó M. István
12.
14.
13:39
 Nagyot szakít a netes vásárlás, egyre többen kattannak rá

Nagyot szakít a netes vásárlás, egyre többen kattannak rá

Nem gyengül az internetes vásárlás, sőt egyre nagyobb tempót diktál. Akik korábban kényszerből mentek webshopba, mostanra stabil netes fogyasztókká váltak. Egy év alatt 6-ról 8,5 százalékra ugorhat az e-kereskedelem részaránya a kiskereskedelmi forgalomban.

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
10.
15:10
Ezért késhet a karácsonyi ajándék

Ezért késhet a karácsonyi ajándék

Hiába állhatna talpra a kiskereskedelem Németországban a karácsonynak köszönhetően, komoly problémákat okoz, hogy akadozik az áruk utánpótlása Ázsiából. Problémák vannak a szállítási láncokban, és ezek nem is oldódnak meg egy csapásra.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
10.
03.
08:19
A magyarok harmada vásárol már a neten

A magyarok harmada vásárol már a neten

Magyarországon 3,2 millió magyar vásárol aktívan online, 30 százalékuk a 30-35 év közötti, 24 százalékuk az ötvenes korosztályból kerül ki, átlagéletkoruk 39 év, a vásárlók 74 százaléka városlakó, 84 százalékuk pedig minimum érettségivel rendelkezik - derül ki a Fizetési Élmény Riportból, amit pénteken juttattak el az MTI-nek.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
01.
19:02
Lassú növekedést várt, de nagyot robbantott a kifli.hu a koronavírus miatt

Lassú növekedést várt, de nagyot robbantott a kifli.hu a koronavírus miatt

Tavaly decemberben jelent meg hazánkban a cseh gyökerű kifli.hu online élelmiszer-kereskedelmi hálózat, amelynek specialitása, hogy nagy teret biztosít a különféle háztáji és kézműves termékeknek. A cég idén, a január-februári csöndes bevezető időszak után márciusban - a Covid-19 járvány első hulláma idején - hirtelen azzal szembesült, hogy forgalma nagyjából a 10-szeresére ugrott, ami igen nagy megterheléssel járt. Végül sikerült lépést tartani a robbanással és a növekedés azóta is folyamatos - hangzott el a vállalat sajtótájékoztatóján

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
20.
11:31
Rengeteg bankszámlaadatot loptak el webshopokon keresztül

Rengeteg bankszámlaadatot loptak el webshopokon keresztül

A Sansec kiberbiztonsági cég szerint közel 2 000 Magento webshopot érintett az eddigi legnagyobb Magecart-stílusú támadási kampány - írja a Nemzeti Kibervédelmi Intézet.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
18.
14:40
Új szereplő lép a csomagautomata-piacra

Új szereplő lép a csomagautomata-piacra

Easybox néven indít úgy csomagautomata-hálózatot az eMAG és az Extreme Digital. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a két cég automatái.

Szerző(k): Szász Péter
09.
08.
22:21
Tarolnak a webáruházak

Tarolnak a webáruházak

Magyarországon az online divat üzletek forgalma 14 százalékkal nőhet idén a hagyományos üzletekkel szemben, és a tavalyi 171 milliárd forintos forgalom 2023-ra a 267 milliárd forintot is elérheti egy kutatás szerint.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
27.
17:47
Koronavírus: ezt lépik a boltosok

Koronavírus: ezt lépik a boltosok

A kiskereskedelmi bérlők 98 százaléka a járvány alatt egyeztetést kezdeményezett a bérbeadókkal, akikkel Magyarországon nagymértékben sikerült is megállapodniuk - derült ki a CBRE Magyarország hazai és régiós kiskereskedelmi felméréséből. A bérlők a jövőben egyértelműen az online értékesítést erősítik és hatékonyabb üzlethálózat kialakítására törekednek.

Szerző(k): Szepesi Anita