A román Versenytanács jóváhagyta az Extreme Digital Zrt. és az eMAG webáruházat birtokló Dante International SA egyesülését - közölte csütörtökön a román média alapján az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielAz Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál negyedéves forgalma az elemzők által vártnál nagyobb mértékben nőtt az online értékesítésből és a felhőszolgáltatásból származó bevétel bővülésével - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterNemzetközi együttműködéssel folytatott titkos nyomozás révén felszámolták a világ egyik legnagyobb illegális online kereskedelmi portálját és letartóztatták feltételezett üzemeltetőit, három német férfit - közölték pénteken német illetékesek.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTerjeszkedik az online üzletág: ötvenezerrel több háztartásba szállít a Tesco. Április 5-től már egyebek közt Pécs, Pécsvárad, Szentlőrinc, Komló és egyes kelet-pécsi települések lakói is a Tesco honlapján vagy épp az okostelefonjukon keresztül intézhetik bevásárlásaikat - adta hírül az üzletlánc.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgyesül az Extreme Digital és az eMag - jelentette be Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.
Szerző(k): Szász PéterA hazai online kiskereskedelem forgalma 17 százalékkal nőtt tavaly az előző évihez képest, elérte a nettó 425 milliárd forintot a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanJanuárban a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt 5,4 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 3,9, a nem élelmiszer-kiskereskedelmi üzletekben 6,4, az üzemanyag-kiskereskedelemben 7,2 százalékkal emelkedett az értékesítés naptárhatástól megtisztított volumene.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon - írja a csütörtöki Népszava az Európai Unió által ismertetett adatokra hivatkozva. Ezzel Magyarország a középmezőnyben van.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMintegy 20 százalékkal növelte árbevételét a magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc tavaly, ezzel bruttó 74 milliárd forintnyi forgalmat bonyolított. A bővülésben kiemelkedő szerep jutott a tévéknek, háztartási gépeknek és a játékkonzol-értékesítésnek: e termékkörben 180 százalékos volt a növekedés mértéke. A lánc idén újabb lépéseket tesz, a tavaly megindult látványos átalakításban.
Szerző(k): K. Kiss Gergely