Jelentősen növelné magyarországi elérését az eBay, ám ehhez szükség van arra is, hogy a magyar cégek jobban kihasználják a lehetőségeiket – mondta a Napi.hu-nak adott interjújában Ilya Kretov, a cég feltörekvő európai országokért és Oroszországért felelős országigazgatója, aki egy közeljövőbeli magyarországi beruházást sem zárt ki.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szerint látványos eredményeket hoztak az e-kereskedelem fogyasztóvédelmi ellenőrzései. Ám közben a lényeg nem javult, a webáruházak 88 százaléka továbbra is hibázik - értékel a Blokkk.com
Szerző(k): K. Kiss GergelyBár húsz üzletegységgel rendelkezik Magyarországon a Praktiker, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése a legdinamikusabb. A webshop 2009 tavaszán kezdte meg működését, 2016 májusában teljesen megújult és immár a vállalat bevételeinek több mint 5 százalékát garantálja - adta hírül a társaság.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA fogyasztóvédelmi jogsértést ismételten elkövető webáruházak aránya 54 százalékról 14 százalékra esett vissza 2017-ben. A jelentős javulás az elektronikus kereskedelem fogyasztóvédelmi ellenőrzéseit szigorító, 2016 decemberében az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításnak köszönhető - értékel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM).
Szerző(k): K. Kiss GergelyBár már néhány éve Magyarországon is működik az Alza webáruház, de csak most kezdtek igazán terjeszkedésbe, megnyitották bemutatótermüket több ezres raktárkészlettel.
Szerző(k): Szász PéterAz amerikai kormány ösztönözni akarja a drónok kereskedelmi célú alkalmazását.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA Magyar Posta, valamint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felkészült a karácsony előtti nagyobb csomagforgalomra és vámügyintézésre, az online vásárlók figyelmét pedig felhívják a földrajzi elhelyezkedéstől függő, eltérő szállítási időkre és vámszabályokra - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMunkaerő-, és kapacitáshiánnyal küzd a logisztikai szektor, így illúzió azt hinni, hogy a Magyar Posta fennakadásait majd a futárcégek képesek lesznek ellensúlyozni az év végi rohamban. De mire számíthatnak az online vásárlók és hogyan tudják elkerülni a csúszásokat? A kutatócégeknél választ adtak, s elárulták azt is, hogy a piaci szereplők készek az áremelésre.
Szerző(k): K. Kiss GergelyIdén január és augusztus között 1,823 milliárd forint volt a Fashion Days Zrt. magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első nyolc hónapjához képest. A ruházati webshopon egyre több a megrendelés az éjjeli órákban: a magyar éjszakai vásárlók hajnali 5 és 6 óra között a legaktívabbak.
Szerző(k): K. Kiss Gergely