A magyar vásárlók kifejezetten \"akcióvadászok\", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.
Szerző(k): MTIMostantól a magyarok is ingyen rendelhetnek az Amazonról a cég karácsonyi ajándékaként – írja az Index a Forbes.hu-ra hivatkozva.
Szerző(k): Index.hu, EconomxAz Otto-csoport csomagszállító vállalata, a Hermes után a Media Markt is bejelentette: megkezdi a robotokkal való házhoz szállítást.
Szerző(k): MTI-EcoA \"kosár\" funkció jelenléte ma már gyakorta korlátozza az online kereskedelmi szektor fejlődését, a nemzetközi kutatások szerint ugyanis sok esetben emiatt hiúsulnak meg a webes vásárlások. A jövőt a fizetés funkció eltűnése jelentheti, ugyanakkor még rengeteg az aggály. Így például a magyar online vásárlók többsége még a webáruházak kasszáitól is ódzkodik és továbbra is inkább utánvétellel fizet - derült ki Visa Europe panelbeszélgetésén.
Szerző(k): EconomxKözzétette számait a kínai Alibaba, úgy tűnik, a kínai gazdaság lassulása nem jelenik meg a bevételi adatokon.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanRobbanásszerű növekedés előtt áll Magyarországon az e-kereskedelem, a kormányzat a rendelkezésre álló minden eszközzel garantálni fogja az interneten vásárló fogyasztók biztonságát - mondta Deutsch Tamás, a Digitális jólét programért felelős miniszterelnöki biztos pénteken Budapesten, sajtótájékoztatón.
Szerző(k): MTIÚj, a magyar kiskereskedelmi lánc webáruházának nevével megegyező társaság jött létre, amely nem kereskedő cég, de valamennyi CBA-s kulcsember képviselteti benne magát - értesült a Világgazdaság.
Szerző(k): EconomxHamarosan egyszerre két versenytársat is kaphat a Tesco magyar webáruháza. Az online élelmiszer-kereskedelem jelenleg sikerágazat, a tapasztalatok szerint kiváló eszköz a vásárlóközönség bővítésére - nem éri meg tehát kimaradni belőle.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA GKI Digital immár második éve publikálta a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát. A vezető szereplők összesen 92 milliárd forintnyi forgalmat produkáltak 2015-ben, miközben átlagos éves bővülésük 73 százalékot tett ki.
Szerző(k): Economx