A magyar piacon aktív 1400 webáruház közül az Extreme Digital könyvelhette el a legnagyobb forgalmat - közölte a GKI Digital. Íme, a top 10.
Szerző(k): EconomxMiután a svéd cég közölte, hogy a világ egyes gazdag államait megszégyenítő vállalással száll be a globális felmelegedés elleni harcba, kiderült, hogy online rendeléssel akarnak új vásárlókat szerezni. Befutott a cég pontosítása is, ami egybevág a korábbi közlésükkel.
Szerző(k): EconomxA magyar internetező lakosság 40 százaléka vásárol magyar, illetve 16 százaléka külföldi oldalról, 2014-ben ez az arány még csak 32 százalék, illetve 12 százalék volt, összevonva a hazai netezők 42 százaléka szokott online vásárolni - derül ki a Gemius üzleti tanácsadó cég hétfőn közzétett felméréséből. 58 százalék a személyes kontaktus hiánya miatt nem vásárol weben keresztül.
Szerző(k): MTITovább nő az online kereskedelmi piac, amelynek értéke tavaly már elérte a 225-230 milliárd forintot. Nincs változás, így még mindig a műszaki cikkeket veszünk a leginkább a webáruházakban, de szépen nő a sport és a szépségápolás kategória népszerűsége is.
Szerző(k): EconomxHosszú távra tervez Magyarországon az Auchan, bár fájlalják, hogy ebben az országban nem lehet tervezni – mondta francia cég vezérigazgatója, Dominique Ducoux az Indexnek.
Szerző(k): EconomxA 2014-es évben is elégedettek lehetnek a hazai e-kiskereskedők, a korábbi évekhez hasonlóan jelentősen tovább növekedett az online kiskereskedelmi piac, amely év végéig várhatóan eléri a 266 milliárd forintot és ezzel egy meredekebb növekedési pályára is lép.
Szerző(k): EconomxSzingapúr vezet, az USA a hatodik, Magyarország pedig a 44. az internethasználat és e-kereskedelem szempontjából legfejlettebb országok 50-es toplistáján – derül ki a globális piac áttekintését nyújtó digitális fejlődési indexből, amelyet a MasterCard egy bostoni egyetemi kutatóintézettel (The Fletcher School at Tufts University) közösen tett közzé.
Szerző(k): EconomxAz elmúlt évben negyedével nőtt a hazai webáruházak forgalma úgy, hogy a szereplők közötti verseny is élesebbé vált. Az online kereskedők számára is fontos, hogy megfelelő logisztikai partnerrel szerződjenek: ezen a piacon a Magyar Posta egyedülálló szolgáltatást nyújt, hiszen négyféle csomagkézbesítési módot kínál.
Szerző(k): EconomxAz online boltokban továbbra is a műszaki termékek a legnépszerűbb karácsonyi ajándékok, nagyon mennek az e-bookok, de volt, aki a minőségi fülhallgatók iránti érdeklődés megugrásáról számolt be. Bár a termékek általában egy nap alatt elérhetnek a vevőhöz, így sem érdemes az utolsó pillanatra hagyni a vásárlást.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan