A Fidelity International befektetői konferencia keretében elemezte az ázsiai és általában a feltörekvő piaci befektetési lehetőséget, és hogy ezek mentén a cég alapjai milyen stratégiát követnek.
Szerző(k): Fellegi TamásA TikTok egy keddi blogbejegyzés szerint hónapokig tartó tesztelés után hivatalosan is elindította e-kereskedelmi üzletágát az Egyesült Államokban, mivel a kínai tulajdonos ByteDance igyekszik tőkét kovácsolni a közösségi médiaalkalmazás népszerűségéből.
Szerző(k): Horváth TiborTovábbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre fókuszál az eMAG: új vásárlók és új Marketplace partnerek bevonására, akik kiaknázhatják azokat az előnyöket, amelyeket a Extreme Digitallal 2019-ben megkezdett egyesülése óta a szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztésében elért a vállalat.
Szerző(k): Horváth TiborDaniel Zhang lemond a posztjáról, hogy felhőalapú részlegre összpontosítson. A kínai e-kereskedelmi óriást hat üzletágra kívánják feldarabolni, melyeket külön-külön vezethetnek a tőzsdére. A változások szeptember 10-én lépnek hatályba.
Szerző(k): EconomxJúnius 25-től a fogyasztóvédelmi törvény hatályba lépő módosítása úgynevezett képviseleti kereset indítására ad lehetőséget.
Szerző(k): Drávucz PéterA Magyar Telekom 2022-ben a hazai online kiskereskedelmi piac forgalmának 2,4 százalékát adta, ezzel a hatodik legnagyobb online szereplőnek számít a magyarországi operációval működő e-kereskedők között - közölte a társaság a GKID elemző és tanácsadó cég felmérésére hivatkozva.
Szerző(k): EconomxA Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz e-kereskedelem a Covid idején négy évnyi fejlődésen ment át egyetlen év alatt – mondta az Ecommerce Hungary Egyesület alelnöke a Napi.hu videó podcastjének legújabb adásában. Ormós Zoltán azt is kiemelte, hogy az emberek elsősorban nem a szórakoztató elektronikai cikkek vásárlásából vettek vissza, inkább a ruházati kiadásaikat csökkentették.
Szerző(k): Gáll CsongorEgy friss kutatás szerint kevesebben utaznak el húsvétkor, a megkérdezettek többsége a sonkán és az élelmiszereken szeretne spórolni, ugyanakkor a gyerekeknek szánt játékok kevésbé tartoznak azok közé, amire kevesebbet költenek majd.
Szerző(k): Economx