e-kereskedelem

03.
09.
16:02
Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Friss kutatás bizonyítja, hogy az online áruházak a hazai kisboltok sorsára juthatnak, áldozatul esve a külföldi szereplők terjedésének. Jelenleg a régiós eredményekhez képest aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya. Nagy Márton a MKIK gazdasági évnyitóján is arra hívta fel a figyelmet, csupán 5 százalék azoknak a vállalatoknak az aránya, melyek exportképesek.

Szerző(k): Koncsek Rita
03.
09.
05:44
Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
25.
06:47
Hiába a monopóliumellenes fellépés, a nagy tech cégek erre fittyet hánynak

Hiába a monopóliumellenes fellépés, a nagy tech cégek erre fittyet hánynak

A nagy technológiai cégek domináns szerepe jelenleg megkérdőjelezhetetlen egy-egy területen, van amelyik már az internetkorszak előtt uralta a terepet: asztali számítógépeken, laptopokon máig is leginkább a Microsoft által fejlesztett Windows-t alkalmazzuk. Az eddigi monopolhelyzetek elleni fellépés ösztönözte az innovációt, de bizony a kisebb cégeken nem segített.

Szerző(k): Economx
02.
21.
12:56
Több száz milliós kompenzációt fizet a magyar fogyasztóknak a Wish

Több száz milliós kompenzációt fizet a magyar fogyasztóknak a Wish

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) lezárta vizsgálatát a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi piacterével, a Wish-el szemben. Hogy elkerülje a bírságot, a platform működtetője vállalta, hogy jóvátételi csomagot fizet, vagyis közel 100-150 ezer fogyasztóját kompenzálja anyagilag.

Szerző(k): Hercsel Adél
01.
30.
15:33
Újra megbírságolták a webáruházat

Újra megbírságolták a webáruházat

A Gazdasági Versenyhivatal 50 millió forintra büntette az eMag webáruház üzemeltetőit. A hatóság szerint a webshop egy korábban megállapított jogsértés miatt kirótt kötelezettségeit hiányosan teljesítette.

Szerző(k): Economx
01.
17.
13:01
Itt van az újracsomagolt termékek toplistája

Itt van az újracsomagolt termékek toplistája

Nagyon kapósak az újracsomagolt termékek az Emagnál, egy év alatt 25 százalékkal többen rendeltek a webáruházból ilyen árút. A friss kutatás adatai szerint a mobiltelefonok, a mosógépek, a hangszórók és a tévék is szerepelnek abban a top 10-es listában, ami az újracsomagolt termékeket tartalmazza.

Szerző(k): Economx
11.
30.
19:55
Az oroszok újra vásárolhatnak Zara ruhákat és Nike tornacipőket

Az oroszok újra vásárolhatnak Zara ruhákat és Nike tornacipőket

Keddtől az oroszok online rendelhetnek termékeket számos híres amerikai és európai márkától, köztük a Nike-tól, a Zara-tól és a H&M-től - derül ki az orosz posta közleményéből, amelyről a TASZSZ állami hírügynökség számolt be.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
29.
08:43
Puritán Black Friday vagy utánunk az özönvíz?

Puritán Black Friday vagy utánunk az özönvíz?

Hogyan hatott az energiaválság, a felpörgő infláció és a háborús helyzet a hazai vásárlásokra? Szegényesebb lett a Black Friday is ebből kifolyólag? Ezekre a kérdésekre adott választ a Napi.hu videós podcastjának vendége, Szeles Péter, a Reacty Digital üzletfejlesztési igazgatója.

Szerző(k): Szabó M. István, Horváth Tibor
11.
10.
20:23
Új drogéria lépett a magyar piacra

Új drogéria lépett a magyar piacra

Elindította magyarországi működését Csehország legnagyobb online patikája, a Pilulka és hamarosan az osztrák piacon folytatják a terjeszkedést - közölte a társaság az MTI-vel csütörtökön. A Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

Szerző(k): Domokos Erika
11.
04.
16:07
Cipőre és táskára költ a magyar

Cipőre és táskára költ a magyar

A férfi, női és gyerekcipők is a legkeresettebb termékek a Zalando magyarországi platformján, a cég fél éve jelent meg a magyar piacon. A vállalat globális szinten vegyes eredménnyel zárta a harmadik negyedévet: nőtt ugyan a bevétele éves összevetésben, de csak kismértékben, azt azonban határozottan jó hírként könyvelhetik el, hogy vásárlóik száma meghaladta az 50 milliót.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn