e-kereskedelem

09.
07.
12:08
Az e-kereskedelmet is eldöntheti az alakuló válság

Az e-kereskedelmet is eldöntheti az alakuló válság

Visszaesőben a dinamika az egyik leggyorsabban növekvő kereskedelmi szegmensben, az iparági szereplők pedig meglehetősen borúsan látják a jövőt.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
12.
11:12
Rossz hír érkezett: kevesebb és kisebb leárazásokat hozhat az idei Black Friday

Rossz hír érkezett: kevesebb és kisebb leárazásokat hozhat az idei Black Friday

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését - állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál az oldal legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálva.

Szerző(k): Domokos László
08.
06.
07:40
Meglepő dolog derült ki a rezsifizetésről

Meglepő dolog derült ki a rezsifizetésről

Olyan sokat interneteznek a magyarok, hogy még az uniós átlagot is meghaladja a világhálót böngészők aránya. Már a háztartások 91 százaléka rendelkezik valamilyen internetes hozzáféréssel, de csak a nethasználók ötöde intézte a víz, gáz- vagy áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeit a neten.

Szerző(k): Koncsek Rita
07.
08.
14:28
Loholna a régió után Szerbia, de az EU-n kívül is van élet

Loholna a régió után Szerbia, de az EU-n kívül is van élet

Szerbiában gyors ütemben fejlődik az online kereskedelem, ám így is messze van a régiós átlagtól, és az ország lakónak csak viszonylag kicsi hányad fordul meg a világháló boltjaiban és áruházaiban.

Szerző(k): Komócsin Sándor
06.
30.
15:38
Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

A vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, így a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
27.
13:30
Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Drasztikusnak mondható tempóban növekszik az elérhető csomagautomaták száma Magyarországon, amik szépen lassan kiszoríthatják a klasszikus csomagkihordásokat. Az eMAG már egymagában több mint félezer automatát működtet, de 2 éven belül az ötezredik automata felé közeledhetünk. A jelenség fő kiváltói a válság, a háború, és a rugalmasság.

Szerző(k): Sasvári Marcell
06.
15.
18:32
Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Az orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
12:12
Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

A Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.

Szerző(k): Tér Diána
06.
13.
10:42
Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Nagy visszhangot vetett a Zara májusban bevezetett, 1.95 fontos (kb. 900 Ft) díja, amely azokra a termékekre vonatkozik, amelyet a vevők külső visszavételi pontokra küldenek vissza Nagy-Britanniában. A cég ezt előzetesen be sem jelentette, hanem mindjárt alkalmazni kezdte május 3-án, így egy online vásárlás a boltihoz képest 5,9 fontos többletköltséggel jár, amennyiben a nem megfelelő termékeket ilyen módon küldi vissza a vásárló - írja a kosarertek.hu.

Szerző(k): Szász Péter
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána