Megváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.
Szerző(k): Tér DiánaA GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.
Szerző(k): K. Kiss GergelyÚjabb mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - jelentették be. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami az árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Tesco bajai, paksi és szekszárdi hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 72 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 11 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonból hozzáférhető a tescós online rendelés és házhozszállítás.
Szerző(k): K. Kiss Gergely618 súlyosan vétő webáruházat találtak a fogyasztóvédők. Rendszeresek a félretájékoztatások, a hiányzó információk, van olyan webshop, amelyik az öt éve megszűnt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot tünteti fel a panaszügyintézéshez. A jótállási szabályoknál sem mindegy, hogy egy év, vagy több is jár a vásárlónak. Nem tanácsos feltüntetni, hogy hányan láttak már egy terméket.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.
Szerző(k): Tér DiánaA fogyasztói magatartás megváltozott a világjárvány miatt, számos kis- és középvállalat (kkv) csak az e-kereskedelemnek köszönhetően tudta elkerülni a csődöt vagy megőrizni a nyereségességet. Sokuk azonban még mindig kemény diónak érzi az első lépések megtételét a digitális térben. Papp Máté, az eMAG Marketplace igazgatója lapunknak arról beszélt, hogy a még körön kívül állóknak milyen segítséget jelentenek az online piacterek, és elárulta azt is, miként lehet ezeket extra értékesítési csatornaként használni.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMintegy 1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek 37 százalék növekedést értek el egyetlen év alatt. Sikerük kulcsa az export és a helyi piacok igényeinek figyelembevétele. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.
Szerző(k): Tér Diána