Évi 5-10 millió forintos többletköltséggel kalkulálnak a BKV-nál a január 1-től bevezetett útdíj miatt.
Szerző(k): EconomxA január elsejével bevezetett útdíjrendszer visszavonását követeli a kormánytól az Együtt.
Szerző(k): MTIAz MSZP felszólította a kormányt, hogy január 31-ig se a büntetést, se az azzal járó igazgatási díjat ne vesse ki a fizetőssé vált utakon megyei autópálya-matrica nélkül autózókra.
Szerző(k): MTIA korábbi tervekkel ellentétben nem csak a kamionosoktól, hanem a kisebb járművekkel fuvarozóktól és az autósoktól is többet fog kasszírozni a kormány - röviden ez az idei, a fizetős M0-ást is tartalmazó, jókora meglepetést okozó útdíjrendszer-változások lényege. Csakhogy a kérdéses 20-22 milliárd forintot talán könnyebben is beszedhette volna az állam a közlekedőktől, az e-matrica rendszerének változtatása helyett.
Szerző(k): Ádám ViktorFinoman szólva sem indult zökkenőmentesen az átalakított e-matrica-rendszer, de így is sok fogyott az új megyei matricákból. Az már kiderült, hogy egy útszakaszt hibásan tettek fizetőssé, január végén pedig más szakaszokat is felülvizsgálhatnak.
Szerző(k): EconomxA Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. tájékoztatása szerint a viszonteladó partnerekkel együtt péntek déli 12 óráig mintegy 82 ezer e-matricát értékesítettek, csaknem 50 ezer autós váltott már megyei matricát.
Szerző(k): MTIA Megyeri híd ingyenes, de oda eljutni már nem, továbbá fizetős út vezet a ferihegyi reptérre is.
Szerző(k): EconomxA kormányszóvivő tájékoztatása szerint nem csúszik az új autópályamatrica-rendszer bevezetése.
Szerző(k): MTI, EconomxA kormány szándéka szerint január elsejétől már csak autópálya-matricával lehet felhajtani az M0-s több szakaszára, számos települést elkerülő pályaszakaszára és a fővárosba bevezető autópályákra a városhatáron kívül, de még nem tudni, mikortól lehet megyei engedélyt vásárolni - írta a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Economx