Az amerikai sportszergyártó abban bízik, hogy a párizsi olimpián reflektorfénybe kerülő csúcskategóriás cipői képesek lesznek fellendíteni a visszaeső eladási számokat.
Szerző(k): Vermes ÁdámAkár már 2024 vége előtt több lehet az elektromos autó Norvégiában, mint benzines. A skandináv ország 2025-ig az első olyan ország lehet, amely véget vet az új benzin- és dízelautók értékesítésének.
Szerző(k): Vermes ÁdámIgaz, inkább a kiadási ciklusuk, sem mint a népszerűségük miatt.
Szerző(k): Zádori BenceCsaknem harmadával kevesebb elektromos meghajtású autó állítottak forgalomba Németországban márciusban, mint egy évvel korábban, több szakértő már a hagyományos technológiák nagy visszatérésére számít.
Szerző(k): T. E.Elon Musk cége és a BYD is alaposan beesett az első negyedévben.
Szerző(k): K. O.Kiábrándító volt Elon Musk cégének első negyedéve, azonban szerintük nem tehet róla. Pontosabban nem ők tehetnek róla.
Szerző(k): Zádori BenceTavaly az ingatlanpiacon ezek keltek el a leggyorsabban, eladásukhoz átlagosan 70-90 napra volt szükség, míg a téglalakások lényegesen tovább, 112-140 napig időztek a kínálatban a Duna House adatai alapján.
Szerző(k): EconomxFebruárban 10,1 százalékkal nőtt éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. A legnépszerűbb választás továbbra is a benzinüzemű kivitel volt, a második legnépszerűbb pedig a hibrid-benzines. Az akkumulátoros elektromos autók részesedése februárban nem változott az egy évvel korábbihoz képest, elmaradt viszont a tavalyi átlagtól.
Szerző(k): L. K.A feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók eladását a nyílt végű lízingelés bár megdobhatja, a számok lényegesen elmaradnak az uniós átlagtól. Több mint 1 millió autóval kéne többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az EU-s középmezőnyt.
Szerző(k): Horváth Balázs