A Porsche eredetileg azt tervezte, hogy 2030-ig 80 százalékban tisztán elektromos meghajtású autókat ad el. Aztán szembejött a valóság.
Szerző(k): Hercsel AdélMint ismert, Brüsszel 2035-től már nem engedélyezné, hogy újabb belső égésű motorral felszerelt gépjárművek kerüljenek forgalomba. Ugyanakkor a német közvélemény számára egyre ellenszenvesebb az unió környezetvédelmi projektje.
Szerző(k): Hercsel AdélPencz Rudolf ügyvezető igazgató elárulta: a midibusz fejlesztése mintegy 500 millió forintba került. A jármű közel 60 millió forintos akkupakkja a megújuló energiát termelő közösségek mozgó háttértárolójaként szolgálhat.
Szerző(k): Vígh GáborMegrohanták az olaszok az EV-forgalmazókat júniusban, miután Róma egymilliárd eurós programot hirdetett az alacsony károsanyag-kibocsátású autókra. Ez jócskán megdobta az európai eladásokat is, az összkép azonban borús.
Szerző(k): V. G.Sok szempontból egyáltalán nem tűnik reális elképzelésnek az uniós célkitűzés, miszerint 2035-től ne lehessen többé forgalomba helyezni belső égésű motor hajtotta gépjárműveket. Az szintén az európai márkák ellen dolgozik, hogy Kína a saját piacán, és összességében is igyekszik a konkurens gyártókat kiszorítani.
Szerző(k): Hercsel AdélMegduplázza a közlekedés zöldítésére, az elektromobilitás terjedésére fordítható pályázati forrásokat a kormányzat. A milliárdokból vidéken épülhetnek új elektromos töltőállomások.
Szerző(k): G. É.A brit startup szerint a hatótávolságtól való félelem megszüntetése kulcsfontosságú az elektromos autók elterjedéséhez.
Szerző(k): Kiffer AnnaJens Bühler, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója egészen másfajta képet festett le az autóipar helyzetéről, mint ahogy arról akár a kormányzat is kommunikál, sőt, egy nagyon fontos félreértelmezésről is lerántotta a leplet.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA kínai autógyártó a tervezettnél jóval nagyobb gyárat épít.
Szerző(k): Economx