Az elektromos autók száma az idén Németországban meghaladja majd a 200 ezret. Ugyanakkor a 2020-ra várt egymilliós darabszámot várhatóan csak két év késéssel, 2022-ben érik el - mutatta ki az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég felmérése.
Szerző(k): Domokos LászlóA lengyel hatóságok leleményessége vetekszik a magyarokéval, ha az adóztatásról van szó. Kitalálták hogyan lehetnek közteher alapjai az elektromos légvezetékek.
Szerző(k): Barabás JúliaNem váltotta be a reményeket az elektromos autók elterjesztésére kitalált állami támogatási rendszer Németországban - állapítja meg csütörtöki számában a Handelsblatt.
Szerző(k): Domokos LászlóAz elektromos energia jelentős drágulását várják Szlovákiában. A jövő év elejétől akár tíz százalékkal is emelkedhet az áramár.
Szerző(k): Barabás JúliaÉsztországban nő azoknak a háztartásoknak a száma, amelyek kizárólag megújuló forrásokból vásárolják meg az elektromos energiát. Fél év alatt megháromszorozódott a számuk.
Szerző(k): Barabás JúliaA Tatabányai Ipari Parkban hamarosan egy új üzem épülhet, ahol évi 50 ezer tonna rézfóliát gyárthatnak majd elektromos autók akkumulátoraihoz 2019 második felétől - idézi a portfolio.hu a Doosan vasárnapi bejelentését.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA kormány négy évvel ezelőtti terveinél várhatóan sokkal kevesebb elektromosan hajtott autó rója 2020-ban a hazai utakat - véli a Népszava.
Szerző(k): Domokos LászlóRossz hírt kaptak azok, akik a magyar autóbuszgyártás feltámadásáról álmodnak: a lengyel Solaris óriási lehetőséghez jut Németország fővárosában.
Szerző(k): Barabás JúliaAz elektromos kerékpárok piacán az áttörés éve lesz 2018 Lengyelországban, miután látványosan megugrik ezek értékesítése. Szakértők szerint ezzel a lengyelek a dánok és a svédek nyomába lépnek.
Szerző(k): Barabás Júlia