Elindítja e-mobilitás szolgáltatását és a kapcsolódó országos elektromos töltőállomás-hálózat telepítését a NKM Nemzeti Közművek Zrt.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanEzen a hétvégén a német áramszolgáltatók fizetni fognak ügyfeleiknek azért, hogy áramot fogyasszanak, ugyanis a várakozások szerint a szélturbinák elektromosenergia-termelése csúcsot dönt.
Szerző(k): Komócsin SándorMeg kell küzdenünk a klímaváltozással, és ehhez a széndioxid kibocsátást is vissza kell fogni, de mindezt úgy, hogy Európa energiaellátása, a fejlődés lehetősége ne kerüljön veszélybe, fenntartható legyen - mondta el Thierry La Boucher, az Európai Technológiai és Innovációs Platform (ETIP) alelnöke a SUSCO Budapest 2017 konferencián tartott előadásában.
Szerző(k): Szabó DánielKözel 300 elektromosautó-töltő pontot kíván nyitni jövő májusig Magyarországon az e-Mobi Elektromobilitás Nonprofit Kft. - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanSokéves halasztásokkal és az egyik projektnél majdnem háromszoros költségtúllépéssel araszol előre Finnország két atomerőművének fejlesztése. A tiltakozások mellett már kormányválságot is okozott az ország nagy kalandja a nukleáris energiával.
Szerző(k): Komócsin SándorElektromos és hibrid hajtásláncra helyezi növekedési stratégiáját a haszongépjárművekhez dízelmotorokat gyártó német Deutz gépipari vállalat - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterA német cég még a nyár folyamán jelentette be, hogy az elkövetkező években 20 új elektromos modellel áll elő, az első gyártása pedig már 2018-ban megkezdődhet. Ennek kapcsán szerdán újabb fontos bejelentés érkezett: az elektromos autókat a vállalat összes gyárában, így a magyar üzemben is gyártani fogják - értesült a portfolio.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz elektromos autók elterjedése és az automatizálás akár már 5 éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt – derül ki az Atradius globális piacelemzéséből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKína nagyon komolyan gondolja az elektromos autózás elterjesztését. Az elektromosautó-kvóta mellett most felmerült, idővel betiltják a belsőégésű motorral szerelt autók gyártását és értékesítését az országban - írja a portfolio.hu, a bloomberg nyomán.
Szerző(k): K. Kiss Gergely