A zöld rendszámmal Magyarországon forgalomba helyezett gépkocsik száma 2024. április végére felülmúlta a 96 ezret. Az európai országok közül márciusban itt nőtt a második legnagyobb arányban az elektromos autók értékesítése.
Szerző(k): Horváth TiborA szükséges engedélyek birtokában az építési munkálatok Szegeden megindultak, és zajlik az infrastruktúra kiépítése is, így jövőre már legurulhatnak az első BYD modellek a gyár gyártószalagjairól.
Szerző(k): Horváth TiborNagyot dob a lengyel kormány, habár nem mindenki lelkes az ötletért. Brüsszelt sikerült meggyőzni, hogy a belsőégésű motorral rendelkező járművek után a jövőben se kelljen egy zloty közterhet sem fizetni. Jöhet az autós kánaán Lengyelországban?
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMatura Tamás Kína-szakértő, a Corvinus Egyetem docense szerint a jövőben aggodalomra adhat okot, ha a vissza nem térítendő uniós források hiánya miatt a kormány újabb kínai hitelekkel kívánja fenntartani a gazdasági növekedést. Ugyanakkor egyelőre még nem lehet tudni, milyen ajánlattal érkezik hazánkba a kínai elnök.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA régiós szintű autókereskedeő, az AutoWallis reményét fejezte ki, hogy a kínai elnök látogatása egy újabb kínai autógyár érkezését is jelentheti. A vállalatnál úgy tartják, a kínai márkák európai megjelenése lehetőség a vásárlók számára.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA kínai elektromos autókat gyártó Nio a BYD-hez fordul segítségért egy olyan cél érdekében, ami nincs a BYD ellenére sem.
Szerző(k): Zádori BenceAz AutoWallis Csoport az elmúlt öt évben regionális szinten is fontos piaci szereplővé lépett elő, miközben messze túlszárnyalta az akkor kijelölt célokat. A vállalat 2028-ig megduplázná árbevételét, 2026-tól pedig hosszú távú osztalékfizetésre is számíthatnak a részvényesek.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaBeindult az üzlet, egyre többen vesznek az új személygépjárművet és motort is.
Szerző(k): K. O.A prognózis 50 százalékos visszaeséssel számol.
Szerző(k): Zádori Bence