A Volkswagen vezetősége úgy döntött, hogy 2024 és 2028 között is folytatja 180 milliárd eurós fejlesztési tempóját. A befektetési tervet már jóvá is hagyták, azonban ennek volt egy feltétele.
Szerző(k): Zádori BenceA vasárnapi párizsi népszavazás nemcsak a SUV-tulajokat fenyegeti, de konkrét katasztrófa lehet az autóipar számára. Pláne, ha mások is követik a példát.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA házon belül gyártott alkatrészekkel biztosítja nyereségét az autógyár.
Szerző(k): EconomxSzámos dunántúli és dunamenti település jutott arra a sorsra, hogy akkumulátorgyárat kap. A Tisza-partnak azonban megkegyelmeznek.
Szerző(k): Zádori BenceFebruár 5-től új villanyautó, elektromos hajtású haszonjármű vissza nem térítendő támogatására csak vállalkozások jelentkezhetnek.
Szerző(k): T. E.Az újgenerációs gépjárművek nem csak belül, hanem kívülről is megújulnak: a fényezés terén is hódít az innováció.
Szerző(k): EconomxZöldebb, napelemmel is lehet tölteni, nem kopik olyan gyorsan a fék, olajat se kell cserélni benne, szervízbe se kell annyit vinni – ezek a legfőbb előnyök, amiket 2024-ben társítani lehet egy elektromos autóhoz típustól függetlenül. Az Economx.hu podcastjának vendége, Horváth András 2017 óta vezet és tesztel elektromos autókat, és szerinte ezeknek a járműveknek jelenleg nincs alternatívájuk.
Szerző(k): Kiffer AnnaTöbb mint három évtized után cserélik le az autókat az ismert budapesti, Váci úti Schiller Szalonban. Az Opelek mennek, a Magyarországon gyárral is terjeszkedő kínai autóóriás, a BYD autói pedig jönnek, és beköltöznek.
Szerző(k): EconomxEgy szegedi videós, Petrács Alex, azaz Axefly Vision korábban már számos látványos drónvideót készített a Tisza-parti városról. A készülő BYD elektromos-autógyárat is filmre vette.
Szerző(k): Zádori Bence