Igazi trendfordulónak számított 2023. az autógyártásban.
Szerző(k): Zádori BenceA korábban istenített és a világgazdaság motorjának tekintett Kína gazdasága megakadt, és bár van még olyan szektor, ami jól húz, mégsem elég ahhoz, hogy a mélyebb válságból teljesen kihúzza az országot.
Szerző(k): Fellegi TamásA kínai Xiaomi bemutatta a régóta várt modellt. Két évbe tellett, míg debütálhatott.
Szerző(k): EconomxA GAC közreműködésével új típuscsaládot dobott a kínai piacra a Toyota: a Bozhi (avagy kiejtése szerint: Bözsi) egy korábbi modell átszabott verziója.
Szerző(k): Zádori BenceAz előrejelzések szerint a következő öt-tíz évben alapvetően a kínaiak diktálhatják a tempót az iparágban, amelyben jelentős szerephez jut Magyarország is.
Szerző(k): Hercsel AdélGyorsulási versenyen mérte össze tudását az új Tesla Model 3 és a BYD Seal.
Szerző(k): Sánta AndrásA lengyel közmédia koppant: állami finanszírozás nélkül maradtak. Az Audi pedig úgy döntött, nem lövi magát lábon az elektromos autók túlzott erőltetésével. Ezek voltak a hét legfontosabb külgazdasági és külpolitikai eseményei.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennÚjabb részletek derültek ki a kínai BYD beruházásról, amelyet a világ egyik vezető elektromos autógyártója tervez Szegedre.
Szerző(k): EconomxA BYD igazgatósága 224 tárgyalási fordulót követően úgy döntött, hogy Szegeden építi fel első üzemét a kontinensen, amely hazánkban immár a hatodik autógyár lesz.
Szerző(k): Horváth Tibor