előfizetés

01.
20.
11:26
Egyre trükkösebb módon csalják ki a felhasználókból az előfizetést

Egyre trükkösebb módon csalják ki a felhasználókból az előfizetést

Az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok trükkös gyakorlatra hívják fel a figyelmet az online térben: egyes cégek rejtett módon veszik rá a gyanútlan felhasználókat szolgáltatásaik előfizetésre. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) is találkozott már hasonlóval, mostantól pedig a bankkártya-társaságok is segítik a hatóságok a fellépését.

Szerző(k): Economx
12.
23.
17:53
2023-ra megérkezik a Netflix Bokros-csomagja

2023-ra megérkezik a Netflix Bokros-csomagja

A streamingszolgáltató vállalat jövő év elején megszünteti a jelszómegosztást, ami százmillió nézőt érint alaphangon. Dél-Amerikában már kísérleteztek ezzel, de ott nem vált be az ötlet.

Szerző(k): Horváth Tibor
12.
12.
15:51
Újraindul az előfizetéses Twitter, de drágul az Apple-eszközökön

Újraindul az előfizetéses Twitter, de drágul az Apple-eszközökön

Először november elején indult el a Twitteren a hitelességet áruba bocsátó funkció, azonban a kamuprofilok miatt az új tulajdonos úgy döntött, szünetelteti a szolgáltatás és inkább finomít rajta. Az előfizetés alapból továbbra is havi 8 dollár, de az Apple eszközök tulajdonosainak emelt díjjal kell számolniuk.

Szerző(k): Nagy Martin
11.
30.
20:30
Házhozszállítási díj nélkül rendelhetnek a vásárlók a Wolttól

Házhozszállítási díj nélkül rendelhetnek a vásárlók a Wolttól

A Wolt+ szolgáltatásra előfizetők a csatlakozó éttermekből és üzletekből korlátlanul és házhozszállítási díj nélkül tudnak rendelni egy havi előfizetési díj megfizetése ellenében.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
17.
13:13
Csak azok a dolgozók maradhatnak a multinál, akik vállalják az éjszakai munkát

Csak azok a dolgozók maradhatnak a multinál, akik vállalják az éjszakai munkát

Elon Musk, a Twitter új, milliárdos tulajdonosa újabb megkérdőjelezhető lépéssel állt elő: sajtóinformációk szerint a beosztottjai eldönthetik, vállalják-e az éjszakába nyúló irodai munkavégzést vagy távoznak a cégtől háromhavi végkielégítéssel. A közösségi platform új fizetős szolgáltatása pedig Brüsszelben borzolta a kedélyeket.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
11.
11.
10:51
Megint árat emel a Digi, nem is keveset

Megint árat emel a Digi, nem is keveset

Január elsejétől a legtöbb szolgáltatását érintően az eddig megszokotthoz képest jelentősebb mértékű áremelést hajt végre a Digi, mely éppen egy évvel a díjemelést megelőzően került a 4iG Nyrt. tulajdonába - írja a hwsw. Az új tulajdonos ezzel már másodszor nyúl hozzá a korábban meglehetősen nyomottnak számító, jóval a piaci átlag alatt lévő árakhoz.

Szerző(k): Szász Péter
10.
31.
10:10
Fenyegető hangnemben rúgta be az ajtót Elon Musk a Twitternél

Fenyegető hangnemben rúgta be az ajtót Elon Musk a Twitternél

Egy hetük maradt a fejlesztőknek arra, hogy kifejlesszék az új Twitter Bluet. A felsővezetők már listázzák azoknak a nevét, akiket a közeljövőben ki kell rúgni a Twittertől.

Szerző(k): Vámosi Ágoston
10.
26.
14:41
Vége a Vodafone népszerű szolgáltatásának

Vége a Vodafone népszerű szolgáltatásának

Már nem érhetők el a Vodafone Magyarország szolgáltatásai között a korábban netsemlegességi szempontból sokat vitatott Pass zero rate adatopciók, melyek működését korábban a versenyhatóság is kifogásolta - írja a hwsw.

Szerző(k): Szász Péter
10.
06.
13:13
Árplafont és új kedvezményeket vezet be a Yettel

Árplafont és új kedvezményeket vezet be a Yettel

Az új üzleti tarifák nettó havidíját 2022 forintos árponton rögzítette az év végéig a Yettel, beleértve a legnagyobb csomagokét is. Ezen felül a kis- és középvállalkozások számára akár 95 ezer forintos előfizetésenkénti készülékkedvezményt, a tarifákba alapértelmezetten elérhető EU-s nemzetközi hívásindítás lehetőséget vagy a Prime tarifák esetén kiemelt ügyfélszolgálati elérést adnak.

Szerző(k): Szász Péter
09.
14.
20:39
A feltöltőkártyás mobilok népszerűsége zuhant az elmúlt években

A feltöltőkártyás mobilok népszerűsége zuhant az elmúlt években

A lakosságnál az előfizetések és a hívások számában, illetve a percforgalom alakulásában is a havidíjas mobilelőfizetések kerültek túlsúlyba 2014-2021 között. egy számlás előfizetésre jutó havi átlagos percforgalom és a hívások átlagos hossza is több mint 40 százalékkal nőtt a vizsgált időszakban, közel azonos hívásszám mellett. Ezzel szemben a feltöltőkártyás felhasználók 2021-ben 21 százalékkal kevesebb hívást kezdeményeztek havonta, mint 8 évvel ezelőtt - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Szerző(k): Szász Péter