előváros

08.
29.
08:58
Búcsúznak a kallerek a MÁV-nál

Búcsúznak a kallerek a MÁV-nál

Ősztől Budapest elővárosában egyre több vonaton nem lesz kalauz, ezzel együtt bővül a mozdonyvezetők feladatköre.

Szerző(k): G. É.
04.
14.
19:15
Sikerrel járt az autóellenes hadjárat: szinte teljesen kiürült a belváros

Sikerrel járt az autóellenes hadjárat: szinte teljesen kiürült a belváros

Egy friss tanulmány szerint a párizsiak a városközponton belüli utazásaik során alig használnak autót, ehelyett inkább a gyaloglást, a tömegközlekedést vagy a kerékpározást választják. 2025-től a környezetszennyezőbb járműveket teljesen betiltja a városvezetés.

Szerző(k): Vermes Ádám
12.
09.
19:51
Kátyúba került Budakeszi, segítségért rimánkodik az előváros

Kátyúba került Budakeszi, segítségért rimánkodik az előváros

A közlekedők szerint rohamosan romlik a Budakeszi út felső szakászának állapota, mára a teljes útburkolat cseréjére lenne szükség.

Szerző(k): Sánta András
08.
03.
08:29
Széttárt karokkal nem lehet vasútfejlesztést végezni

Széttárt karokkal nem lehet vasútfejlesztést végezni

Gyászkoszorúval köszöntek el a Balassagyarmat és Ipolytarnóc között közlekedő utolsó vasúti motorkocsitól 127 év után, de máshol is tartottak vonatbúcsúztatókat mécsesgyújtással, kürtöléssel, miután a MÁV augusztus elsejétől jármű- és személyzethiányra hivatkozva 10 regionális vasútvonalon vonathelyettesítő autóbuszokkal szolgálja ki az utasait.

Szerző(k): Economx
03.
08.
15:02
Beletúrunk az ingázók zsebébe, hogy lássuk, mennyit költenek közlekedésre

Beletúrunk az ingázók zsebébe, hogy lássuk, mennyit költenek közlekedésre

Egy tanulmány szerint hétköznaponként 300 ezer ingázó hajt át autóval Budapest határán, és az elővárosokban élők közül tíz emberből mindössze három választja a közösségi közlekedést, hogy bejusson a fővárosba. Pedig drága luxus ez, és májustól még nagyobb lesz az árkülönbség a közösségi közlekedés javára.

Szerző(k): Sánta András