Bár a legfrissebb információk szerint még az is előfordulhat, hogy a résztvevők ellustálkodják a nyárra tervezett eseményt, aminek a lényege az lenne, hogy 408 ezer ember leheveredik a tavat körbefutó 204 kilométer hosszú kerékpárútra, és intenzív alvásba kezd.
Szerző(k): EconomxA történelem érettségik előestéjén, kedden fél 9 körül jelent meg egy feladatlap az érettségizők egyik nagy létszámú Facebook-csoportjában, amely erősen hajaz a középszintű történelem érettségire.
Szerző(k): Hercsel AdélA Google és a Meta megvonja a híranyagaihoz való hozzáférést Kanadában, ha elfogadják azt a törvényt, amely szerint az internetes cégeknek fizetniük kellene a hírszolgáltató kiadóknak – közölte Google és a Meta vezetősége.
Szerző(k): Varga CsengeElon Musk minden lépésével a Twitterből származó veszteségeket próbálja csökkenteni – mondta Dávid Ádám közösségimédia-szakértő a Napi.hu videó podcastjában. A Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a Tesla-vezér minden erejével azon dolgozik, hogy nyereségessé, de legalább nullszaldóssá tudja tenni a Twittert, amelybe végül kényszerből szállt be. Szerinte a válság hatására a cégek egyértelműen kevesebbet fordítanak közösségimédia-marketingre, így csökken a hirdetési felületek ára.
Szerző(k): Gáll CsongorA nyírmártonfalvai polgármester behívatta az irodájába azt a közmunkást, aki nevetős emojival reagált egy közösségi médiában megjelent posztra.
Szerző(k): Horváth BalázsÚj csalás terjed a közösségi oldalakon: „ingyenes”, úgynevezett ajándék bicikliket osztogatnak a Facebookon. A szenzitív adatainkat, köztük a bankkártya hozzáféréseinket kérik cserébe. A rendőrség figyelmeztet: semmiképp ne adjuk ki ezeket!
Szerző(k): Hercsel AdélMark Zuckerberg annyira megszállottja lett a mesterséges intelligenciának, hogy egy kutatócég azzal viccelődik, hogy a Facebook MetAI-ra változtatja a nevét.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraMár a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.
Szerző(k): Gáll CsongorEgy felmérés alapján minden hatodik tinédzser korú küldött már magáról erotikus fotót chaten, és majdnem minden második fiatal kapott is ilyen képet. Pedig egyébként a fiatalok szívesen titkolóznak az interneten és bújnak privát profilok mögé.
Szerző(k): Eisenkrammer Nóra