Alighogy kikerültek a betonbútorok a Margit-híd alatti rézsűkre, újabb Duna-parti helyszín köztérré alakítását jelentette be a Valyo, város és a folyó egyesület. Korábbi projektjeikhez hasonlóan most is egy kihasználatlan vízparti területet céloztak meg, de ezúttal egy ipari épületegyüttes hasznosítása is a terv része.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraAz idei év első hat hónapjában a várakozások feletti eredményt ért el a magyar gyógyszercég. Orbán Gábor azt mondta, egy készítményük több indikációban hamarosan megkaphatja az Európai Gyógyszerügynökség engedélyét.
Szerző(k): Koncsek RitaMegújul az Id. Antall József rakpart északi része.
Szerző(k): T. E.Az amerikai Cloudflare kiberbiztonsági cég legújabb fejlesztése garantálni tudja a webhelytulajdonosok számára az MI-robotok adatlopásának kizárását.
Szerző(k): Kiffer AnnaTöbb kerékpáros, több gyalogos, kevesebb autó: az Erzsébet híd alatti terület teljesen gyalogos tér lesz, a Jane Haining rakpartot autómentesre tervezik, a Parlament és a Lánchíd közötti autóforgalmat 30 km/h sebességre csillapítják többek között.
Szerző(k): Balatoni LillaAnnyit mondhatok el, hogy a piaci feltételeknél kedvezőbb árazásban állapodtunk meg. Gulyás miniszter úr helyesen jelölte meg a célt. Elsősorban közlekedési- és energetikai infrastruktúra fejlesztéséhez használjuk a hitelt – közölte a pénzügyminiszter.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA honvédelmi miniszter a magyar hadsereg első, hazai gyártású Lynx KF–41-es harckocsi átadásán kapcsán beszélt a magyar hadiipar helyzetéről.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA világ egyik legelterjedtebb operációs rendszeréhez, valamint egy antivírushoz nagyjából egy időben érkezett meg egy-egy frissítés, a világ pedig kis túlzással, de letérdelt: a lehalt számítógépek miatt repülők nem tudtak felszállni, emberek nem fértek hozzá a bankszámlájukon lévő pénzhez és így tovább. Szabolcsi Andrással, a Natrix informatikai igazgatójával vettük végig, hogy mi történhetett, mi vezetett idáig, és mit hozhat a jövő.
Szerző(k): Károly GáborPencz Rudolf ügyvezető igazgató elárulta: a midibusz fejlesztése mintegy 500 millió forintba került. A jármű közel 60 millió forintos akkupakkja a megújuló energiát termelő közösségek mozgó háttértárolójaként szolgálhat.
Szerző(k): Vígh Gábor