A magyarok több mint háromnegyede hasznosnak tartja Magyarország EU-tagságát, még a fideszesek körében is kétharmad azok aránya, akik szeretik az uniót.
Szerző(k): Komócsin SándorAz őszi parlamenti választások esélyese Lengyelországban ugyan a kormánypárt, ám ha az ellenzék összefogna, akkor átvehetné az ország irányítását.
Szerző(k): Barabás JúliaA magyarok nagy része legfeljebb hallomásból ismer egyes megtakarítási termékeket - derül ki az OTP Bank öngondoskodási index felmérésből.
Szerző(k): Domokos LászlóA legfrissebb piaci felmérés szerint sok jegybank attól tart, hogy a brit EU-tagság megszűnése (brexit) kikezdheti a font tartalékvaluta-státusát - írta az MTI londoni tudósítója.
Szerző(k): Domokos ErikaEgyre többet autóznak a magyarok: tavaly a 30-59 évesek 73 százaléka használta rendszeresen autóját, az üzemanyagszámla pedig havonta átlagosan 22 ezer forintra ugrott - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből.
Szerző(k): Domokos LászlóMiközben az Európai Unió polgárainak túlnyomó többsége hatékony eszköznek tartja a védőoltásokat a fertőző betegségek megelőzésére, aggasztóan magas azok aránya, akik készpénznek vesznek bizonyos tévhiteket a témával kapcsolatosan - derült ki a legfrissebb uniós közvélemény-kutatásból (Eurobarometer).
Szerző(k): Domokos ErikaMinden eddiginél búsabbak, dühösebbek az emberek szerte a világon, jóval inkább tele vannak félelemmel, mint valaha - derül ki a Gallup közvélemény-kutató intézetnek az érzelmek globális állapotáról készült éves felméréséből.
Szerző(k): Szepesi AnitaMíg a hazai vállalatvezetők és tulajdonosok hagyományosabb irányt képviselve a költséghatékonyságra és piaci lefedettségre fókuszálnak, a nemzetközi vállalatok vezetői inkább a felforgató technológiai trendekre koncentrálnak - derül ki a Deloitte Private globális kutatásából, amelyben 30 ország, 2500 magántulajdonú vállalkozás vezetőjét és tulajdonosát kérdezték meg arról, hogyan látják az előttük álló időszak növekedési lehetőségeit és kihívásait a globális piacokon.
Szerző(k): Szepesi AnitaEurópában tavaly 4199 alkalommal vontak be tőkét startupokba, ami 15 százalékos emelkedést jelent az azt megelőző évhez képest, a befektetések értéke 11 százalékkal nőtt, és átlépte a 21 milliárd eurót - közölte az EY tanácsadó cég szerdán az MTI-vel az európai startup-piacot vizsgáló tanulmánya (EY Start-Up-Barometer) alapján.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan