A felhasználók túlnyomó többsége nem érzi biztonságban személyes adatát a közösségi oldalakon a Groupama Biztosító Zrt. megbízásából készült országos reprezentatív kutatás szerint.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanOlyan sokan várják már globálisan a vállalatok profitjának csökkenését és a globális gazdaság lassulását, mint utoljára a 2008-as válság idején - derül ki a Bank of America Merrill Lynch friss alapkezelői felméréséből. A legnagyobb félelem változatlanul a kereskedelmi háború.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásÚgy tűnik elérkezett az a pont a tőzsdéken, amikor már szinte vér folyik az utcákon és érdemes lehet vásárolni. Egy felmérés mindenesetre azt mutatja, hogy a befektetők teljes pánik üzemmódba kapcsoltak.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásTízből hat fiatal azért nem költözik el a szüleitől, mert nincs elég pénze a különéléshez - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Egyre több fiatalnak van saját lakása, de kevesebben terveznek lakásvásárlást.
Szerző(k): Domokos LászlóA legfrissebb felmérés szerint a brit nagyvállalati szektor vezetőinek jelentős többsége igen borúlátó módon ítéli meg a gazdaság kilátásait a brit EU-tagság megszűnése (brexit) utáni időszakra - írta az MTI londoni tudósítója.
Szerző(k): Domokos ErikaA lengyelek többsége ugyan nem számít kormányváltásra a 2019. őszi parlamenti választásokon, ám nincsenek sokkal kevesebben azok sem, akik szerint bukik a jelenlegi vezetés.
Szerző(k): Barabás JúliaA fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a kuponok vásárlásakor - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMegmérték, hol tartanak a nők az egyenlőség terén. Magyarország nem áll túl jól, régiós társaitól is le van maradva, a politikában pedig az utolsók között szerepel.
Szerző(k): Csernátony CsabaA közép-európai országok kis- és középvállalkozói (kkv) közül minden harmadik a vásárlói igényeket követve vezette be a kártyás fizetést, miközben 18 százalékuk úgy látja, mindez jó lehetőség is számukra, hogy kövessék a modern technológiai trendeket - derül ki a Mastercard felméréséből.
Szerző(k): Domokos László